Hur vill ni bli raggade på krogen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har svårt att tro att ingen skulle ingripa om någon kille försökte ta till våld på en krog.

För att även om någon ens ser det så bryr sig inte folk överlag. Särskilt inte när man är i grupp, det finns någon term för det här.

Sen är det väl inte bara du som tänker att alla tjejer som blir fasthållna på dansgolvet uppskattar det och därför inte ens inser att det är situation som sker under tvång. Istället förstärks beteendet av att du står där och är avundsjuk på vilken hingst snubben som precis haffade den där tjejen är.

@Hero du startar en tråd med titeln Hur vill ni (kvinnor?) bli raggade. Många kvinnor svarar tålmodigt på hur de vill och inte vill bli raggade på. Uppenbarligen lyssnar du inte på en enda eftersom du kontrar med din 190, 100 kg långa kompis som enligt dig får ragg genom att vara dominant? Har du frågat honom om varför han är så framgångsrik? Är det endast vikt och längd så vet du att du aldrig kommer att vara framgångsrik, om du inte sätter på dig platådojjor, alt betalar någon illegal operation utomlands för att förlänga dina ben. Plus då hänger i gymmet alt opererar in silikon lite överallt.

Redan här hamnar du fel, du har ett exempel kontra många, många svar från många kvinnor som motsäger ditt exempel. Ser du problemet? Du är, enligt dig själv en introvert person som inte gillar krogen men går dit med avsikt för ett ragg/hångel/ligg/förhållande. Där hamnar du fel igen. Tro det eller ej, men de flesta kvinnor, även om de druckit, är kapabla att urskilja om någon man bara grabbar tag i dem på dansgolvet i syfte att ragga/hångla/ligga.

Du visar enligt egen utsago inte upp din bästa sida på krogen eftersom du är introvert och egentligen inte vill vara där för att ha roligt. Du har andra hobbies där du kommer att visa dig från en bättre sida, särskilt som a) du inte utövar det enbart för ragg, b) du och ditt eventuella ragg redan delar ett intresse så ni har något att prata om, inte bara skrika i någons öra att du vill ragga/hångla eller grabbar tag på någon på dansgolvet. Du skulle bli förvånad hur många (fler) kvinnor som då skulle visa dig intresse.

Om de sedan uppfyller din kravlista vad gäller längd, vikt och utseende är en helt annan fråga.

Jag förstår inte meningen med tråden eftersom du uppenbarligen inte lyssnar på någon här, utan redan har bestämt dig för att din kompis pga längd/vikt och aggressivitet får fler ragg än du.

Så du menar tjejerna "fejkar" sitt intresse? Borde det inte bli svårare att bli av med killen då bara , samt större risk att han går över gränsen?
Eller så spelar man med en stund tills man kan komma därifrån, en kompis kommer förbi etc etc. Du ger dig ut på vääääääääääldigt djupt vatten nu om du ska ifrågasätta coping mechanisms för tjejer som blir utsatta för obehagliga män.

Men varför engagerar du dig ens i det här? Om du går fram och tar på en tjej gör du detta utan att stämma av om det finns samtycke innan och riskerar alltså att TAFSA på en tjej du inte känner. Detta är alltså inte ett alternativ för en vettig, normal jävla människa. Så låt bli. Bara släpp det - det är inte ett alternativ.

Fast så är det ju inte. Du söker ju ögonkontakt osv... å stämmer av först om intresse finns.

Fast så är det ju inte. Du söker ju ögonkontakt osv... å stämmer av först om intresse finns.
Ja för vi vet ju alla vilken jävla fingertoppskänsla män har på krogen :up:.

Du har för övrigt beskrivit att mannen ska gå in och befästa sin dominans (tillåt mig kaskadkräkas för övrigt) och grabba tag i tjejen bara. Det är inte att stämma av och checka samtycke.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 111
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare