Hur vill ni bli raggade på krogen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig är det inte bara alkholen, även om den har en stor bidrag. Utan att jag blir så upp i varv av alla intryck efter en utekväll och kan knappt sova. Så även om jag är hemma vid 03:30 så kanske jag somnar först vid 06:00 och vaknar 9-10. Så jag är så trött att jag orkar ingenting dagen efter och det tar flera dagar innan jag är normal igen.

Kanske det mynnar ut att jag har svårt för "small talk" och prata i grupp. Som gör att jag inte tycker det är så roligt....
Men dåså, bara att lägga ner krogen för du har ju iom. detta svarat på din egen fråga och man gör ju inget man inte tycker är kul på sin fritid, det verkar så,,,,,,utvecklingsstört att bara vika ner sig för vad kompisarna tycker och gör.

Ja, då tar du hål på mina förhoppningar.
Jag är ute för sällan för att folk ska känna igen mig...
Det spelar ingen roll hur ofta du går ut, tycker du inte om att prata med andra och mingla så lyser det lång väg. Det är ingen som orkar lägga ner en massa energi på någon som inte ger något tillbaka. Det är de typerna man går förbi när man går ut för att roligt.

Men tror du ärligt att en tjej ska efter att ha träffat dig en gång på krogen ska känna att du är mannen i hennes liv? Du kan säkert få med dig någon för ett ONS men mer än så ska du nog inte hoppas på. Men sen har du ditt största problem och det är att hon ska se ut som en model och vara vältränad och dessutom vilja följa med just dig hem.

Märker du inte själv problemet?
Du bara måste driva med oss.

Nej, men tänkte om vi kunde byta nummer, messenger eller nåt och sen hålla kontakten och dejta ?

Eller fungerar det inte så ?

Jag ställer inga högre krav än det jag själv har att erbjuda...

Ja, då tar du hål på mina förhoppningar.
Jag är ute för sällan för att folk ska känna igen mig...
Alltså.. Du letar inte efter svar eller tips, du verkar leta efter bekräftelse på vad du redan tycker och tror. Träffar du och umgås med en person på krogen så är det helt ok att träffas med seriösa avsikter även utanför. Vad jag vet så måste man inte välja det ena eller andra och sedan göra precis så utan det är helt ok att gå till krogen och bara SE VAD SOM HÄNDER.

För mig är det inte bara alkholen, även om den har en stor bidrag. Utan att jag blir så upp i varv av alla intryck efter en utekväll och kan knappt sova. Så även om jag är hemma vid 03:30 så kanske jag somnar först vid 06:00 och vaknar 9-10. Så jag är så trött att jag orkar ingenting dagen efter och det tar flera dagar innan jag är normal igen.

Kanske det mynnar ut att jag har svårt för "small talk" och prata i grupp. Som gör att jag inte tycker det är så roligt....
Med stor sannolikhet är du introvert.

Jag bara inte fattar!! Som introvert söker du dig till situationer där extroverta fungerar bäst.

Du får oändliga mängder av råd om hur du ska göra, vad du inte ska göra och vad du borde göra istället. I tråd efter tråd.

Varför bara inte acceptera att du inte gör dig bäst i den typen av omgivnig och sök dig istället till ställen där du trivs, mår bra och kan visa dig som den person du är?

Och som flera sagt - gå till någon som du kan prata med. Man mår så mycket bättre om man förstår sig själv och varför saker fungerar som de gör. Vårdcentralen kan sannolikt hjälpa dig vidare.

Att starta nya trådar som tröskar samma ämne om och om igen leder faktiskt inte någonstans alls.

Men dåså, bara att lägga ner krogen för du har ju iom. detta svarat på din egen fråga och man gör ju inget man inte tycker är kul på sin fritid, det verkar så,,,,,,utvecklingsstört att bara vika ner sig för vad kompisarna tycker och gör.

Hehe, det väl därför jag inte har så många kompisar kvar.
För att jag alltid gått min egen väg.

Men jag ser ju att andra killar får hångla osv på krogen. Så jag tänker , om jag lär mig bemästra det så kommer jag uppskatta det mer :).

Jag ställer inga högre krav än det jag själv har att erbjuda...
giphy.gif

Går jag in på krogen så sitter tjejer oftast med sina kompisgäng. Alltså i ett kluster med andra tjejer.
Hur gör man närmanden i såna situationer ?

Läs the Game eller ännu bättre, Mystery method. Finns som ljudbok. Där lär du dig närma dig en grupp med människor på ett trevligt sätt.

Vad får dom? Vad jag har kunnat utläsa av denna och andra trådar är att en eventuell partner får en partner med "synd om mig" attityd och sunkig kvinnosyn, men kan ha fel.

Om jag har rätt så ändra attityd, har jag fel ber jag om ursäkt.

Jag har ingen sunkig kvinnosyn.
Jag känner flera med dålig kvinnosyn som har partner. Så jag tror du får leta efter andra fel.

Såå, det du tillför ett förhållande är slankhet och muskler? Inget annat?
Jag brukar säga såhär (och ta nu inte det här på fel sätt) "arsel som en ardenner, lår som hinkar och ett hjärta av renaste guld", dvs. utseendet har absolut inget med personen innanför skalet att göra. Skönhet förgår men ärlighet består är ett gammalt fint ordspråk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 113
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka