Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flyttar runt lite mellan olika arbetsplatser, men 7 minuter med cykel till den som är min huvudplats, och upp till högst 30 minuter med cykel till de andra. Vi prioriterade kort pendlingstid senast vi köpte bostad, kändes väldigt viktigt för livskvaliteten.
Knappt 7 minuters bilresa. Men brukar åka minst 10 min innan jag börjar ifall det är mkt trafik på en lite större väg jag behöver köra ut på.Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?
Oj, med extrajobbet alltså, det var lång restid i förhållande till arbetspasset!Just nu arbetslös efter studier, men in till stan tar det 10 min med bil. Samma ungefär med buss, den går dock inte alltid rätt tid.
Till mina extrajobb har jag cirka 1 timme och 45 min enkel väg. Får ersättning för bensin, men inte tiden. Jobbar dock bara 4-5 h, annars skulle jag inte orka.
När jag pluggade hade jag drygt 2h enkel väg kollektivt.
OJ!!! Hur långt har du att åka, i km?Drygt 4 timmar till kontoret dörr till dörr...Men då har jag i normalfallet varit på plats två dagar i veckan (med övernattning däremellan) och sedan jobbat hemifrån övriga dagrar. Numera (sedan mars) heltid hemifrån, och får se hur upplägget blir sedan om världen någon gång återgår till normalläge. Skulle gärna önska en situation där jag kanske åkte till kontoret varannan vecka istället för varje.
Har tidigare i många år pendlat dagligen med typ 1h 15 min enkel resväg (buss+tåg) och det fungerade ju, men nu känns det himla avlägset att orka göra det igen.
Yes, men jag har inte timlön heller, utan ersättning "per gång" som motsvarar en hel dags arbete.Oj, med extrajobbet alltså, det var lång restid i förhållande till arbetspasset!![]()