Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?
Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?
Jag har i princip aldrig haft längre än 15 minuters cykling, trots flertalet jobb och arbetsorter. Jag är förvånad över hur många som har så lång resväg till jobbet. Åandra sidan tycker jag lång pendling är rena döden och förstör vardagen, så jag har nog istället varit väldigt flexibel med var jag bor. Jag har ingen familj att ta hänsyn till så flyttar hellre än får långt till jobbet.Jag är förvånad över hur många har kort resväg till jobbet. De perioder jag haft under 30 minuter till jobbet är rätt få. Jag bor ju dock i en storstad och har med undantag från 3år i arbetslivet, nästan all rest kollektivt.
11 minuter med bil Och 20 minuter med buss (som jag aldrig tar).Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?
Ja då låter det bättre.Yes, men jag har inte timlön heller, utan ersättning "per gång" som motsvarar en hel dags arbete.![]()
Ja, jag reagerade också över det!Jag är förvånad över hur många har kort resväg till jobbet. De perioder jag haft under 30 minuter till jobbet är rätt få. Jag bor ju dock i en storstad och har med undantag från 3år i arbetslivet, nästan all rest kollektivt.
Jag bor i Göteborg. Mycket lättare att hitta nytt jobb än ny lägenhet, men att hitta ett ROLIGT jobb är svårare.Jag har i princip aldrig haft längre än 15 minuters cykling, trots flertalet jobb och arbetsorter. Jag är förvånad över hur många som har så lång resväg till jobbet. Åandra sidan tycker jag lång pendling är rena döden och förstör vardagen, så jag har nog istället varit väldigt flexibel med var jag bor. Jag har ingen familj att ta hänsyn till så flyttar hellre än får långt till jobbet.