Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här skillnaden tycker jag ofta blir tydlig i abortdiskussioner på buke. De i den första gruppen resonerar oftare som att "det ordnar sig" medan de i andra gruppen mer överväger hur barnet och de själva kommer att få det.
Ett bråk med en arg tonåring, gör mig tex mycket tröttare än ett bråk med en arg treåring. Det går inte att jämföra på samma månad, för min del.
Hon kom hursomhelst till jobbet i förra veckan och såg ut som ett lik. Då hade döttrarna bestämt sig för att sova borta, trots att mamma hade krävt att de skulle vara hemma senast 1, annars rök studiebidraget. Det struntade döttrarna i och fick hämtas handgripligen vid 4-snåret på morgonen och jag tror inte min kollega sov många timmar. Hon sa själv att hon hade föredragit en vaknatt med kräksjuka vilken dag som helst jämfört med den mentala urladdning som detta innebar. Och det var tyvärr inte första gången. Hon har ofta uttryckt att bara de överlever sina tonår, så är hon glad.
Exakt! Och för denna grupp ordnar det sig säkert också, men det är verkar ju tyvärr omöjligt att få dessa personer att förstå oron och vedermödorna hos de som upplever sig ha mycket mer att förlora.
Läsa på kvällen medan man passar en tvååring? Hur gör man det?