Sv: Hur förklarar man sin längtan efter barn?
Nej jag har inte förespråkar något och jag framställer mig inte som förespråkare för något. Jag har bara skrivit hur jag upplever förändringarna i att bli förälder.
Jag upplever stor glädje i mitt föräldraskap. Är det fel att tycka det? Måste man tycka att det är jobbigt, svårt och innebära uppoffringar?
Tycker man inte som du så tycker man ju tydligen fel.
Har hon gått till personangrepp? I vilket inlägg då?
Du kan väl för jösse namn inte påstå att det är ett personangrepp att skriva att du ofta väldigt tydligt visar att du tycker att det är - generellt sett - bättre att få barn än motsatsen och att du ofta problematiserar abort och i förekommande fall den part i förhållanden som är tveksam till barn?
Du framställer dig ju ofta som en stor förespråkare för att få barn, menar du att det är något slags misstag från din sida och inte alls i linje med hur du egentligen tycker?
Nej jag har inte förespråkar något och jag framställer mig inte som förespråkare för något. Jag har bara skrivit hur jag upplever förändringarna i att bli förälder.
Jag upplever stor glädje i mitt föräldraskap. Är det fel att tycka det? Måste man tycka att det är jobbigt, svårt och innebära uppoffringar?
Tycker man inte som du så tycker man ju tydligen fel.