Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag upplever att det ger full effekt på min. Det ska tydligen ha en verkningstid på ungefär 5 månader så det är ca 4 kvar och den i så fall aktuella tiken borde börja löpa inom 6 månader. Jaja, vi får forska lite och se vad vi kommer fram till.Ja, det återkom på vår hane. Det dröjde tyvärr inte alls lång tid, någon månad kanske, men så verkade det inte heller ge full effekt under tiden chipet var aktivt heller.
Det kommer ju mat ur bakändan på andra djur, jättespännande!En fråga: varför envisas hundar med att nosa andra djurarter i rumpan? Min pappas hund älskar min katt - kärleken är kanske inte helt besvarad men glad unghund och medelålders katt som gärna stryker sig och nospuffar när hunden är lugn är trevligt tycker min katt. Dock! Sticker hunden ständigt sin nos i kattens rumpa vilket föranleder en örfil. De kan inte bekanta sig eftersom de är olika djurarter, eller?
Det kommer ju mat ur bakändan på andra djur, jättespännande!
Nä, men jag tror att de flesta djur har doftkörtlar nånstans runt svansfästet/anus, och där är individdoften stark. Lite som en legitimation. Sen kanske det krockar med artighetsfraserna som ska föregå stjärtnosande, när det sker mellan olika arter...
nomnomVilket påminner mig om när hunden åt upp min katts bajs i lådan. Vilket är ett annat mysterium.
nomnom
En delikatess hälsar SidEh ok ?
En delikatess hälsar Sid
När man vandrar omkring med sin BC i stan och blir stoppad av en herre som börjar mansplaina vallning
När jag lite fint hintade om att jo, jag har tio stycken och lever på att utbilda såna, och att Daud är en ettåring som precis börjat sin träning. Då förklarade han att i skottland börjar man minsann träna dem bara några dagar efter att de lärt sig gå, då får de fösa in ankor i burar... Så där låg min långt efter redan! Det visste han minsann för han hade varit i skottland för några år sedan och sett en uppvisning med vallhundar.
Tack för den lektionen hörru, farbrorn...
Vad häftigt! Flyger dom ner?Idag går min tanke till min förstfödda heelertös som idag flyttar med sin familj till Syd-Afrika. Lång resa, men det ska förhoppningsvis gå bra även om det säkerligen kommer ta några dagar för damen att landa där nere
Yes vettu! (Och Daud stod ju på benen innan ögonen var helt öppna, så vid tre veckors ålder skulle han säkert redan kunna stänga burgrinden efter sig!)3-veckors valpar som vallar in ankor i burar?
Yes vettu! (Och Daud stod ju på benen innan ögonen var helt öppna, så vid tre veckors ålder skulle han säkert redan kunna stänga burgrinden efter sig!)
Japp. Två mellanlandningar där hunden rastas och får mat och vatten. Tar 25 timmar komma fram - hugaligenVad häftigt! Flyger dom ner?
Japp. Två mellanlandningar där hunden rastas och får mat och vatten. Tar 25 timmar komma fram - hugaligen