Hoppas. Hon är lite speciell och lite osäker, men dom har tränat massor så det ska nog gå braTur att det är mellanlandningar! Hunden kommer klara det galant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas. Hon är lite speciell och lite osäker, men dom har tränat massor så det ska nog gå braTur att det är mellanlandningar! Hunden kommer klara det galant
Kan konstatera att det var bra att jag inte anmälde till någon LC... Inställda prov igen pga värmen
Fick bilderna av @Voff från helgen vi var där och tränade och gjorde MH. Så kul med lite actionbilder Dock gillar jag inte riktigt bilder på mig själv, har gått upp massor i vikt det senaste året.. Men men, jag gillar bilder på Gripa så
Hoppas det blir lite mer skydd snart igen!
Dom där långa benen måste man ju fälla ihop när man hoppar fram
Och lite lydnad och så med...
Bildbomb ja
Hon är så fin och... bara utstrålar underbar glädje. Har lite utav en schäfercrush på henne
Vi har samma problem här hemma, förnärmad katt som rycker till när hon får en blöt nos i baken - högst förståeligt dock, jag skulle reagera likadant om jag var nakenEn fråga: varför envisas hundar med att nosa andra djurarter i rumpan? Min pappas hund älskar min katt - kärleken är kanske inte helt besvarad men glad unghund och medelålders katt som gärna stryker sig och nospuffar när hunden är lugn är trevligt tycker min katt. Dock! Sticker hunden ständigt sin nos i kattens rumpa vilket föranleder en örfil. De kan inte bekanta sig eftersom de är olika djurarter, eller?
Verkligen. De ställer in dels för att det finns regler kring hur varmt det får vara på tävling (bara ett lopp om det är över 25 grader, inget lopp om det är över 30), dels pga brandrisken. Jag hoppas verkligen att nästa sommar blir bättre... (fast då är det inte främst tävlingarna jag tänker på utan alla andra problem som finns pga torkan).Tråkigt, men skönt att de tar sitt ansvar och ställer in!
Frodo är hemma från sin tandoperation. Kraken är hög som ett hus på sina smärtstillande...
Ladda har fått en fästing som bitit sig fast, troligtvis under natten. När jag vaknade såg det ut så här? så himla rött, och hon har kliat bort pälsen runtom.
Någon som haft något liknande? Borde jag vara orolig?
Visa bifogad fil 18099
Sorry för jättedålig bild
Nej då! Tvätta med nåt decinfiscerande (stavas det så?) och se till att hon inte kliar eller kommer åt att slicka så blir nog det där bra! Wissla blir alltid sådär om fästingen suttit ett tag..
Ja, plocka bort fästingen också förstås!
Har Sid sovit hos er?När man möts av detta på morgonen Visa bifogad fil 18109
Det verkar såHar Sid sovit hos er?
Det verkar så
Ergo plockar bara ur sulorna så det är inte så farligt egentligen, men i ett gäng av mina skor var de fastlimmade. Men ut ska dom ändå, bara i mindre bitar Tänker att det bara är att vänja sig eftersom det snart flyttar in en wachtel i huset
Ja på skor där det är lätt att plocka ur sulorna så syns det inte att han gjort det, varken på skon eller sulan. Det är bara om han möts av motstånd som sulorna är trasiga... tror han får sova i hundgården inattPlocka ur sulorna!? Vilken grej att komma på att göra
Ja på skor där det är lätt att plocka ur sulorna så syns det inte att han gjort det, varken på skon eller sulan. Det är bara om han möts av motstånd som sulorna är trasiga... tror han får sova i hundgården inatt