Ja på skor där det är lätt att plocka ur sulorna så syns det inte att han gjort det, varken på skon eller sulan. Det är bara om han möts av motstånd som sulorna är trasiga... tror han får sova i hundgården inatt
Floki gör samma sak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja på skor där det är lätt att plocka ur sulorna så syns det inte att han gjort det, varken på skon eller sulan. Det är bara om han möts av motstånd som sulorna är trasiga... tror han får sova i hundgården inatt
Vi tar den i garagetNär man får hämta två valpar på framsidan av huset, en som kravlat sig under väggen och in garaget, tre stycken läängst bort i trädgården samtidigt som det hänger en i skosnörena på högerfoten och den sista hänger i byxbenet på samma sida.
Nu tar de sig med lätthet runt i alla vrår på vår typ 5000kvm stora tomt
Huliganer
Vi tar den i garaget
PerfektJag har redan tänkt ut den till er Hon är galen
Min ena hund blir oftast galet irriterav av fästingar som sätter sig på vissa delar av kroppen och naggar så hon blir alldeles sjöblöt. Bara tvätta rent, så läker detLadda har fått en fästing som bitit sig fast, troligtvis under natten. När jag vaknade såg det ut så här? så himla rött, och hon har kliat bort pälsen runtom.
Någon som haft något liknande? Borde jag vara orolig?
Visa bifogad fil 18099
Sorry för jättedålig bild
Min ena hund blir oftast galet irriterav av fästingar som sätter sig på vissa delar av kroppen och naggar så hon blir alldeles sjöblöt. Bara tvätta rent, så läker det
Jag tar gärna den som hänger i byxbenet, då vet man åtminstone var den är!När man får hämta två valpar på framsidan av huset, en som kravlat sig under väggen och in garaget, tre stycken läängst bort i trädgården samtidigt som det hänger en i skosnörena på högerfoten och den sista hänger i byxbenet på samma sida.
Nu tar de sig med lätthet runt i alla vrår på vår typ 5000kvm stora tomt
Huliganer
Jag tar gärna den som hänger i byxbenet, då vet man åtminstone var den är!
Smart Jäklar vad garage vi kommer att få åka runt och leta iJag tar gärna den som hänger i byxbenet, då vet man åtminstone var den är!
Du har en poängJag tar gärna den som hänger i byxbenet, då vet man åtminstone var den är!
Mitt medlemskort sitter på fakturan, du råkar inte ha den kvar? Vet inte om det fungerar på samma sätt för ssrk som för min rasklubb.Är de någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Jag ska gå bph i morgon med min labrador och ser nu på pm:et att jag ska ha med mig medlemskapsbevis för skk eller en rasklubb, är medlem i Ssrk men har ingen aning över något bevis, räcker de med att visa betalningen eller kan man hitta medlemsbeviset över datorn eller på något annat sätt?