Satt termometern i solen?! Det är ju tokvarmt. Jag måste flytta. Vill ha varmt. Nu.Yes, tjugoen Så jävla gött vare!
Du får ju flytta söderut bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt termometern i solen?! Det är ju tokvarmt. Jag måste flytta. Vill ha varmt. Nu.Yes, tjugoen Så jävla gött vare!
Du får ju flytta söderut bara
Satt termometern i solen?! Det är ju tokvarmt. Jag måste flytta. Vill ha varmt. Nu.
Det var bilens termometer, när jag körde
Köper ni ny kloklippare när det behövs eller går den att slipa? En Millers, om modellen har betydelse.
Är det bara jag som tyckte hela landet hade snö häromdagen och sen blev det varmt helt plötsligt??
Jag köper ny
Vi blev av med snön så gott som helt redan förra veckan Sedan ligger det smååå högar här och var där det är riktigt skuggigt, men på vår 4km-runda igår var det kanske totalt 40m av vägen som det låg kvar is på
Vi har knappt haft snö alls här, men inte heller 21 grader. Vi har väl haft runt 12-15 grader senaste dagarna
Jag har köpt nya, gubben pratade om att han skulle försöka slipa den men jag blev otålig och köpte en nyKöper ni ny kloklippare när det behövs eller går den att slipa? En Millers, om modellen har betydelse.
Vet inte hur dom ser ut, är det en sån som har runda klippytor kan den filas vass med en rundfil, en sån som man slipar kedjan till motorsågar med.Köper ni ny kloklippare när det behövs eller går den att slipa? En Millers, om modellen har betydelse.
Vet inte hur dom ser ut, är det en sån som har runda klippytor kan den filas vass med en rundfil, en sån som man slipar kedjan till motorsågar med.
Du måste lägga filmen offentligförsök 3
Se om det här fungerar.
Gårdagen med sittt fina väder gjorde Effie på lekhumör så hon fick igång tant Lilly (10 år) och Fille 8 (år) i lek. Härlig lång skogspromenad där de kunde röja runt som hejsan. Effie har kommit in i tonåren nu och har börjat höra lite dåligt Vaddå ska jag göra allt ordentligt hela vägen? Nope mycket roligare att bara springa halva vägen.
Bara att fullfölja så släpper det.
Filmsnutt Effie kör med basenjisarna
Du måste lägga filmen offentlig
Äsch då. Lägg den på youtube istället.Den är offentlig, det är det som är kruxet