Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har Svansson hjälpt till i köket och lagat mat. Han hälsar att han tycker det är helfestligt att bo med mig
Visa bifogad fil 13138
Vilket modelejon hon är Gaia!Kul att det finns fler som laborerar med grönsaks- och frukthattar. På min italienare så passade en halv urgröpt grapefrukt perfekt! Hade kunnat användas som hjälm. Gaia föredrar dock mer eleganta kreationer.
Visa bifogad fil 13169
Det finns grindar, men jag har inte det@Migo fick i uppdrag av min uppfödare att fråga dig om din caddy visst har du jeppe grindar bak? Är de modifierade på något sätt eller är de för caddy? Vilken årsmodell har du? De försökte hitta grindar och jag slängde ur mig att en "bekant" har ju så det måste ju finnas..
En kompis till mig har jeppe grindar i sin caddy, så det finns!@Migo fick i uppdrag av min uppfödare att fråga dig om din caddy visst har du jeppe grindar bak? Är de modifierade på något sätt eller är de för caddy? Vilken årsmodell har du? De försökte hitta grindar och jag slängde ur mig att en "bekant" har ju så det måste ju finnas..
Och det var en vanlig skåp, inte en family?En kompis till mig har jeppe grindar i sin caddy, så det finns!
Om jag får fråga, vilket liv levde han innan du tog över honom?Frodo, första dagen här, 14 månader gammal. Nyligen buköppnad (kastrerad och en kula låg i magen), totalt muskelfattig och så jävla deprimerad Han vägde nästan 5 kg mindre än Fridolf, trots att de var jämnstora.
Han var lite för mycket hund för de som köpte honom som valp vilket de kom på ganska tidigt. Han var en handfull att hantera, och flyttade runt mellan ett antal hem och nån tränare, men alla lämnade tillbaka honom av en eller annan anledning. Han kastrerades vid drygt ett års ålder i hopp om att han skulle bli lättare att sälja, och då satte jag ner foten och sa att han fick vara här istället för att sitta i nån bur nånstans i flera veckor. Han kände ju mig sen valptiden och vi hade träffats en del när han mellanlandade hos uppfödaren i väntan på ytterligare ett provhem. Om jag räknat rätt (och fått reda på alla) så flyttade han nånstans runt 10 gånger mellan 5-12 månaders ålder.Om jag får fråga, vilket liv levde han innan du tog över honom?
Han var lite för mycket hund för de som köpte honom som valp vilket de kom på ganska tidigt. Han var en handfull att hantera, och flyttade runt mellan ett antal hem och nån tränare, men alla lämnade tillbaka honom av en eller annan anledning. Han kastrerades vid drygt ett års ålder i hopp om att han skulle bli lättare att sälja, och då satte jag ner foten och sa att han fick vara här istället för att sitta i nån bur nånstans i flera veckor. Han kände ju mig sen valptiden och vi hade träffats en del när han mellanlandade hos uppfödaren i väntan på ytterligare ett provhem. Om jag räknat rätt (och fått reda på alla) så flyttade han nånstans runt 10 gånger mellan 5-12 månaders ålder.
En kombination av mycket hund, folk som egentligen inte har tid/ork med valp och "spekulanter" som inte fattar vad det jobb det är med den typen av hund. Och en hel del nonchalans...
Fråga: Var ute och red idag och mötte ett par med två schäfrar. Före vi skulle passera så stannade de och satte på en manick som de kallade munkorg på unghunden. (De var trevliga mot oss och tackade för att vi väntade, så inget otrevligt för vår del). Det verkade dock som att poängen med munkorgen var att hundra hunden att skälla. Kändes spontant inte så trevligt, men tänkte kolla med allvetande buke för får veta mer! Den satt som en ring runt nosen på hunden, rätt hårt vad jag kunde se...
Japp, vanligt skåp.Och det var en vanlig skåp, inte en family?
Fel tråd?Jag har funderat och funderat, men vet fortfarande inte vad jag tycker om uppdateringen av layouten