Nej?Fel tråd?
Men ursäktar om forumets layout inte är något man får skriva om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej?Fel tråd?
Finns aktiva trådar i ämnet.Nej?
Men ursäktar om forumets layout inte är något man får skriva om.
Jag är aldrig utanför hundbuke...Finns aktiva trådar i ämnet.
Jag gillar inte förändringar. PunktJag tycker layouten är lite jobbig. Men då gillar jag inte förändringar av småsaker heller
@Gunnar läser nog inte inne på hund.Jag är aldrig utanför hundbuke...
Det där vita som jag har i mängder utanför dörren...vars har du det?Sista tillfället på både tävlingsledarutbildning och tävlingslydnadskursen idag.
Bävade lite inför dagen igår, eftersom planerat schema var TL-utbildning 9-16 och sedan lydnad 17-19.30... Meeen vi var klara med TL redan vid 14 så jag hann både sova en kvart i soffan, kickbika 4km med alla hundarna OCH sola en sväng samtidigt som jag plockade hundskit i den inhägnade delen av trädgården, innan lydnadskursen
Så himla trist att lydnadskursen är slut, den har verkligen varit så givande!
Riktigt gött att kickbikesäsongen är igång dock Visa bifogad fil 13201
Igår var jag hos en himla fin vän och träffade @squarepants som också var där
Hon hjälpte mig lite med Floyd och jag fick massa bra råd. Tanken med träningen var egentligen att få hjälp med situationerna där han börjat pipa, men bara för det var han så klart tyst som en mus det blev lite knixiga markeringar och linjer i stället
Åh vad kul! Det verkar så himla roligt att vara med på lägret!Fick mail att vi kommit med på Goldenlägret! Ska bli så kul. Det är mest apportering men en kväll är det exteriör/trimning och en kväll utställning för bara oss på lägret.
Det där vita som jag har i mängder utanför dörren...vars har du det?
TJUGOEN? Mvh 6 grader mitt på dagenMan kan säga att det är borta som fan så skönt! 21 grader hade vi idag mockade trädgården i brallor och sport-bh!
KAn ha varit en sådan, men tyckte mer den såg ut som typ en fodrad ring bara runt nosen...Typ en sån här?
Har en sån till Nessie-odjuret om/när hon stormskäller på tävling/träning, ingen optimal lösning men bättre än att ha hunden ute i minusgrader i bilen på vintern för att hon skäller. Bästa vore att träna på det men det lite svårt när folk runtomkring blir störda av henne och det är bara i dessa situationer hon skäller. Den är i mjukt tyg och ser ut att sitta tajtare än vad den gör på min hund, hon kan öppna munnen lite och sticka ut tungan. I kortare stunder kan jag inte se att det gör nån skada, Nessie får på sin när hon skäller ihållande och efter en stund så tar vi av den igen.
Syns inte nått av detförsök 3
Se om det här fungerar.
Gårdagen med sittt fina väder gjorde Effie på lekhumör så hon fick igång tant Lilly (10 år) och Fille 8 (år) i lek. Härlig lång skogspromenad där de kunde röja runt som hejsan. Effie har kommit in i tonåren nu och har börjat höra lite dåligt Vaddå ska jag göra allt ordentligt hela vägen? Nope mycket roligare att bara springa halva vägen.
Bara att fullfölja så släpper det.
Filmsnutt Effie kör med basenjisarna
Syns inte nått av det
TJUGOEN? Mvh 6 grader mitt på dagen