Appropå barmark och varma härliga grader..
*host* bosätter man sig i norr får man skylla sig själv *host*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Appropå barmark och varma härliga grader..
Du vet det där när man drar lite i i kinderna uppåt?? Det kallas för ett leende. Det brukar bli jättefint på kortJag och Ammo har njutit av det fantastiska vädret. Vi skulle träna (Ammo var fantastiskt fin idag!) men det slutade med att vi mest solade och njöt.
Haha,en basenji med ridge........ ,snäll dam för egentligen förtjänar snorungen stryk.
Vad tror du jag sålde henne för@Diabetikern: Jädrar vad hon studsar!
Haha, jag kan inte le på bild. Ser så dum ut dåDu vet det där när man drar lite i i kinderna uppåt?? Det kallas för ett leende. Det brukar bli jättefint på kort
(Ni är jättefina ändå )
Ser ut som han är varsam med barnet.Vi har blivit med extrahund ett tag. Ser ut som en nallebjörn, är konstant ivägen och vill helst sitta i knät. Nallen Leon är lite orolig men har börjat lugna sig nu och bondar fint med min rätt intensiva Lurcher tik som för övrigt är lugn för en gångs skull.
Imorgon ska båda hundarna med o lämna min unge på förskolan håll tummarna att det går smidigt för oss!
@vallhund jag tackar för förtroendet!
Ser ut som han är varsam med barnet.
Väntar på ett paket från Vetzoo. Med Ladys veterinärmat
Hills Z/D och kattsandJag väntar också på leverans därifrån. Beställde onsdag förra veckan och svor över deras långsamhet tills jag kom på jag beställde fryst hundmat och det skickas bara måndag-onsdag
Vad är det för foder du beställt?
Vi har knappt haft snö alls här, men inte heller 21 grader. Vi har väl haft runt 12-15 grader senaste dagarna
Vilken skillnad det kan vara på de 3 milen mellan oss. Vi har ju haft en del snö iaf och i går hade vi 19,3 som mest- i skuggan.
Jag målade staket i linne
Haha,en basenji med ridge........ ,snäll dam för egentligen förtjänar snorungen stryk.
Men så härliga bilder Och vilka duktiga hundar du har!Både i förrgår och igår har vi haft som mest 20-21 grader ute
I förrgår cyklade vi 14 km och igår blev det en ridtur på 9 km.
Idag ska vi ta det lite lugnare och har änsålänge gått en kortis idag på morgonen och sen en lite längre rastning på 30 min. När vi kom tillbaka så lämnade jag 4 av hundarna hemma och gick ut med Gripa och körde ett pass lydnad. Gick riktigt fint
Igår på ridturen kom en jaktlabbe (snygg sådan) ikapp oss när jag travade och jag blev så snopen för ingen av hundarna var intresserade av att hälsa när den sprang med oss en bit Såg så komiskt ut. De verkar ta ridturen lite som en arbetsuppgift.
När jag insåg att hunden inte skulle vända så stannade jag och väntade på att husse kom och hämtade vovven. Gripa fick sin boll när vi stannade då hon kom i full fart när jag ropade trots att hon hade en labbe i rumpan, sen sprang hon runt och visade upp bollen
Gripa tog sig även friheten till ett premiärsim för detta året
Men så härliga bilder Och vilka duktiga hundar du har!
Även om vårvintern här uppe är min bästa tid på året är jag lite less på dryga metern snö och blankis på gatorna. Nån dag med +20 skulle inte göra ont alltså