Han är en labradåre? det säger vän allt?Alltså vad är det för fel på honom?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är en labradåre? det säger vän allt?Alltså vad är det för fel på honom?!
En fralla uppfödare med springnosfrallor jamsar med i en av grupperna jag la ut Skk nytt om trubbisarVad nu? :O
Alltså vad är det för fel på honom?!
Han är en labradåre? det säger vän allt?
Så där håller Mamma Mu på. Och hon ska gärna ligga och gnugga på ett ben, leksak eller pinne. Hon brukar ha ett "ulande" läte för sig under tiden
https://www.skk.se/sv/SKK-klinikwebb/Halsointyg/registrering-av-operationer-pa-brakycefaler
Vet inte om det varit uppe i tråden tidigare.
Ett steg i rätt riktning i alla fall .
Konstig dräpermanJag har tröst shoppat. Säg hej till Csoki,som kan gå i koppel och är en tuffing,enda nackdel (och som jag kan leva med är att hon ska matas i ensamhet)
Visa bifogad fil 13342
Ja just det,hon är parad oxå .
Ny färg o storlek,va fan finns det renrasiga merle frallor så finns det säkert röda små dräpermannarKonstig dräperman
Fast jag har faktiskt tittat på en dräperman eller rättare sagt 2,en valp o en vuxen tik.Konstig dräperman
Hunden blir ju SÅKLART vad du gör den till så vill du att det ska vara en dräperman så är det ju det?!Ny färg o storlek,va fan finns det renrasiga merle frallor så finns det säkert röda små dräpermannar
Jaa det kan jag väl leva med, men den har ju inget långt turboinblås för luft??Ny färg o storlek,va fan finns det renrasiga merle frallor så finns det säkert röda små dräpermannar
Jaa det kan jag väl leva med, men den har ju inget långt turboinblås för luft??