Hunduppdateringstråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han är en labradåre? :confused: det säger vän allt? :D

Sant :D

Så där håller Mamma Mu på. Och hon ska gärna ligga och gnugga på ett ben, leksak eller pinne. Hon brukar ha ett "ulande" läte för sig under tiden :p

Haha, samma som Floyd då! Man får vara glad så länge det inte är ett halvruttet köttben han har hittat någonstans...

Alltså, jag sitter och asgarvar. :laugh:

Satt och letade efter en gammal tråd jag skrev i innan jag började på Strömsholm ridgymnasium. Såg flera av mina fd. klasskamrater skriva och insåg hur sjukt det är att jag lärt känna dem i efterhand (detta var lite pga en tråd i Allmänt).

Då märker jag att en person som varit väldigt aktiv här på hund och som vi skrivit med i flera år - gick i min klass?O_o

Jag har bara helt glömt av att det var hon. Personen slutade efter en tid så vi gick inte tillsammans hur länge som helst. Trots att jag sett personen på bilder när hon ställt ut sina hundar osv. så kunde jag inte känna igen henne. Så lustigt.

Tripp kanske inte vallar får men tvätta napplamm det kan han! :heart Sen böjde jag mig ner och klappade lammet och fick mig en puss jag med :yuck::D
30443072_1801462776570619_7307805245470408704_n.jpg

Jag har tröst shoppat. :o Säg hej till Csoki,som kan gå i koppel och är en tuffing,enda nackdel (och som jag kan leva med är att hon ska matas i ensamhet)
30177096_1922476967785160_1086228539_o (1).webp

Ja just det,hon är parad oxå . Så nu behöver jag bara vänta på att hon kommer till Sverige,vilket blir i slutet på månaden (priset hänger på om hon är dräktig eller inte)

Senast ändrad:
Igår var vi på klubben och tränade lydnad för första gången :D
Vi ska tävla lydnad på lördag och var helt övertygade om att det var inomhus - tills PM kom :p Sååå, vi började ju med lydnad i julas och har alltså inte tränat utomhus någon gång. Men det gick rätt bra, Floyd har aldrig varit på klubben tidigare så jag testade att köra uppvärmning osv som jag tänkte göra på tävlingen på lördag. Det verkade fungera på ny plats och med en del störningar (agilitykurs på planen bredvid t ex) så det kan nog bli rätt okej ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 494
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18