Nä antagligen inte, men hon har ju ingen underull kvar att bedöma
Men lite byxor har hon kvar än så länge!
Dom kanske kan hitta ullen där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä antagligen inte, men hon har ju ingen underull kvar att bedöma
Men lite byxor har hon kvar än så länge!
Jahapp. Nya grejen är visst att ta hit gatuhundar från Dubai.
Någon som vet hur det ser ut med sjukdomsläget där osv?
Dom kanske kan hitta ullen där.
Jag har sett från IranJahapp. Nya grejen är visst att ta hit gatuhundar från Dubai.
Någon som vet hur det ser ut med sjukdomsläget där osv?
Det enda jag VET är att hon kommer få neddrag på sina elefantöron
Man vet att man är hundägare när man blir skit(!)lycklig av en sån här, tar kort på den och skickar till sin veterinär för att dela med sig av lyckan!
(färgen avslöjar att det är maten han har fått av mig, dvs den här har gått igenom hela systemet sen igår eftermiddag. Dvs systemet fungerar )
Nej, vad tråkigt Bill fick också en reva på hornhinnan när han var runt 8 månader. Var ett jäkla pysslande med alla ögondroppar och tratten, men det läkte bra och snabbt! Hoppas det går lika bra för Aysu, hon verkar ha haft nog med otur i sitt liv.Jag ska inte ha hund.
Morgonens långpromenad avslutades med en åktur till veterinären... Aysu har skadat ögat. En rejäl reva på hornhinnan och nu blir det en triljard ögondroppar och mediciner och allt vad det nu var. Återbesök på tisdag för att se att det läker som det ska
Tradigt! Tur i otur är att smärtstillande brukar funka rätt bra och att det läker snabbt. /Mina katter har haft en triljard revor på hornhinnorna.Jag ska inte ha hund.
Morgonens långpromenad avslutades med en åktur till veterinären... Aysu har skadat ögat. En rejäl reva på hornhinnan och nu blir det en triljard ögondroppar och mediciner och allt vad det nu var. Återbesök på tisdag för att se att det läker som det ska
Gripa är så läcker!