Hunduppdateringstråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men åhh, nej!! Vi håller alla tummar och tår för att allt går bra. Men vad hände?
Han spydde inatt och har vatit lite orolig efter det. Som tur är har jag veterinärens privata mobilnummer så jag ringde där och fick komma in bums. Nu väntar vi på att det smärtstillande ska verka så ska han öppnas. Tyvärr är väl prognosen generellt sämre vid andra öppningen, oavsett vad vi hittar. Och hans försäkring gick i taket förra gången och jag har fortsatt karens på höjningen, så den här gången går allt direkt ur min ficka.

Ny plan. Sitter hos veterinären med ny buköppning på Fridolf. I värsta fall har tarmen vuxit ihop vid gamla såret.

Jag är så galet jävla less på problem.

Han spydde inatt och har vatit lite orolig efter det. Som tur är har jag veterinärens privata mobilnummer så jag ringde där och fick komma in bums. Nu väntar vi på att det smärtstillande ska verka så ska han öppnas. Tyvärr är väl prognosen generellt sämre vid andra öppningen, oavsett vad vi hittar. Och hans försäkring gick i taket förra gången och jag har fortsatt karens på höjningen, så den här gången går allt direkt ur min ficka.

Men nej :cry: hoppas det går bra! Vi håller tummar o tassar för er!
Extra otur med försäkringen, hoppas det inte blir så dyrt.

Ny plan. Sitter hos veterinären med ny buköppning på Fridolf. I värsta fall har tarmen vuxit ihop vid gamla såret.

Jag är så galet jävla less på problem.
Men nej! Här hålls tummar och tassar för att allt ska gå bra och för att det ska vara något lättfixat...

Nej :cry: håller tummarna för er!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
819
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 494
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025