Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allmäntillståndet är iaf betydligt bättre den här gången, inga sårskador eller blödningar. Jag vet inte hur stort ingrepp det var att "trassla ut" tarmen, men risken för nya sammanväxningar verkar mindre än när han hade stora sårskador. Han var mycket mindre smärtpåverkad även innan ingreppet och var mån om att ha kontakt med mig redan på uppvaket. Min kloka hjälteVilken otur ni har @Migo Håller alla tummarna för att han blir helt bra!
Vad härligt att höra att det ändå finns hopp i den tuffa och hemska situationen! Och så himla uppmärksamt av dig att åka in och ta kontakt med vet så fort!Allmäntillståndet är iaf betydligt bättre den här gången, inga sårskador eller blödningar. Jag vet inte hur stort ingrepp det var att "trassla ut" tarmen, men risken för nya sammanväxningar verkar mindre än när han hade stora sårskador. Han var mycket mindre smärtpåverkad även innan ingreppet och var mån om att ha kontakt med mig redan på uppvaket. Min kloka hjälte
Det har sina fördelar att vara tight med hundarna - jag känner på hans puls om det är nått...Vad härligt att höra att det ändå finns hopp i den tuffa och hemska situationen! Och så himla uppmärksamt av dig att åka in och ta kontakt med vet så fort!
Fritte kan inte följa med alls i år, så jag har en total meltdown över att antingen behöva lämna honom nyopererad till hundvakt eller inte få in den mycket välbehövliga lönen (som nu blir en god del lägre eftersom jag bara kan vara där i ca 3 veckor).@Migo Hoppas verkligen allt går bra med Fridolf nu, och alla andra, ni har haft nog med otur! Hoppas att det här inte påverkar jobbet i Norge alltför mycket nu heller, antar att Fridolfs arbetsmöjligheter kommer bli något begränsade?
Förstår dig! KramarFritte kan inte följa med alls i år, så jag har en total meltdown över att antingen behöva lämna honom nyopererad till hundvakt eller inte få in den mycket välbehövliga lönen (som nu blir en god del lägre eftersom jag bara kan vara där i ca 3 veckor).
Fick dock en film av veterinären från kvällspromenaden. Han travar nöjt i koppel och går före henne in på kliniken igen när de kom tillbaka så han är rätt nöjd trots omständigheterna.
Men nej vad tråkigt!Fritte kan inte följa med alls i år, så jag har en total meltdown över att antingen behöva lämna honom nyopererad till hundvakt eller inte få in den mycket välbehövliga lönen (som nu blir en god del lägre eftersom jag bara kan vara där i ca 3 veckor).
Fick dock en film av veterinären från kvällspromenaden. Han travar nöjt i koppel och går före henne in på kliniken igen när de kom tillbaka så han är rätt nöjd trots omständigheterna.
Fantastisk veterinär! men verkligen skittråkigt med allt Hoppas att han kryar på sig fort och att ni inte råkar ut för något merFritte kan inte följa med alls i år, så jag har en total meltdown över att antingen behöva lämna honom nyopererad till hundvakt eller inte få in den mycket välbehövliga lönen (som nu blir en god del lägre eftersom jag bara kan vara där i ca 3 veckor).
Ja, jag har verkligen haft tur att hitta den här veterinären. Jag skickade sms igår vid 06 med fråga om vi kunde komma in, 07:30 undersöktes han och 09 var han på operation. På hennes lediga förmiddag...Fantastisk veterinär! men verkligen skittråkigt med allt Hoppas att han kryar på sig fort och att ni inte råkar ut för något mer
Ja, jag har verkligen haft tur att hitta den här veterinären. Jag skickade sms igår vid 06 med fråga om vi kunde komma in, 07:30 undersöktes han och 09 var han på operation. På hennes lediga förmiddag...
Flokis plåtar är hos SKK för bedömning. Håller tummarna stenhårt för att han blir fri på både HD och ED. Om dom läser av idag, ser man resultat redan idag eller måste jag vänta tills imorgon?