Avläsningen läggs in när de ser att betalningen kommit in, så det kan ju ta nån extra dag (beroende på när man betalade in) från att de fått och sett plåtarna innan man ser resultatet.
Jag betalade den i tisdags!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avläsningen läggs in när de ser att betalningen kommit in, så det kan ju ta nån extra dag (beroende på när man betalade in) från att de fått och sett plåtarna innan man ser resultatet.
Härligt, grattis! Vad blev det?Nu har Ale blivit mamma
En av varje så här långt, alla tre mår bra och det gick fort från första värken till andra valpen.Härligt, grattis! Vad blev det?
Sa hon som spottat o fräst över att det bara är fluffbollar som kommer i blåttMen alltså Ale. BLÅA valpar? Nu får jag ju skämmas lite? Visa bifogad fil 13093
(Än så länge 4 blåa tikvalpar och 2 svarta hanar. Alla mår jättebra, helt odramatisk och snabb förlossning och hon gör sitt mammajobb bra. Och egentligen så har ju inte en bra hund nån färg alls, så de blir säkert bra de här med )
Sa hon som spottat o fräst över att det bara är fluffbollar som kommer i blått
Inte mer än att folk envisas med att se det som ett avelsmål framför arbetsegenskapernaKul med färg ju! (För BC har väl inte problem med blått?)
Haha ja det är ju iofs ett problem, men extra kul med färg då när det bara var bonusInte mer än att folk envisas med att se det som ett avelsmål framför arbetsegenskaperna
HOPPAS för allt i världen att allt går väl nu! Hoppas också det löser sig med hundvakt!Allmäntillståndet är iaf betydligt bättre den här gången, inga sårskador eller blödningar. Jag vet inte hur stort ingrepp det var att "trassla ut" tarmen, men risken för nya sammanväxningar verkar mindre än när han hade stora sårskador. Han var mycket mindre smärtpåverkad även innan ingreppet och var mån om att ha kontakt med mig redan på uppvaket. Min kloka hjälte
HOPPAS för allt i världen att allt går väl nu! Hoppas också det löser sig med hundvakt!