Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på att prioritera bort kameran ur den gedigna packningen, men den åkte med till slut
Ja, jag har ju bara typ en terrabyte med bilder på hundar redan, klart jag måste ta flerDu skulle bara vågat lämna den hemma
Ja, jag har ju bara typ en terrabyte med bilder på hundar redan, klart jag måste ta fler
Vänd dig till närmaste jägare o be att få låna en fälla.Grävlingsskrället som huserat i skogen utanför oss är tillbaka igen
För två år sen låg den under hundkärran och tryckte när avelshanen vi hade hemma fick korn på den. Det kostade hanen en tand.
I kväll kom den knallande över gräsmattan precis när sambon gick ut med Jarla. Det hann bli ett varv i trädgården innan sambon fick tag på henne och grävlingen pressade sig ut under staketet.
Detta blir jobbig om vi inte ens kan ha hundarna lösa hemma i trädgården
Vänd dig till närmaste jägare o be att få låna en fälla.
Fritt byte året runt.Får man det?
Tänk om den har ungar nån stans?
Fritt byte året runt.
Ny plan. Sitter hos veterinären med ny buköppning på Fridolf. I värsta fall har tarmen vuxit ihop vid gamla såret.
Jag är så galet jävla less på problem.
Ny plan. Sitter hos veterinären med ny buköppning på Fridolf. I värsta fall har tarmen vuxit ihop vid gamla såret.
Men åhh, nej!! Vi håller alla tummar och tår för att allt går bra. Men vad hände?Ny plan. Sitter hos veterinären med ny buköppning på Fridolf. I värsta fall har tarmen vuxit ihop vid gamla såret.
håller tummar och tår.Ny plan. Sitter hos veterinären med ny buköppning på Fridolf. I värsta fall har tarmen vuxit ihop vid gamla såret.