Allt hundigt.Känns som jag tappat gnistan.På vad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt hundigt.Känns som jag tappat gnistan.På vad?
Ta paus!Allt hundigt.Känns som jag tappat gnistan.
Ja det är väl det eller ta nya tag som gäller,grämer mig fortfarande över fralla damen,saknar henne men inte hennes förarvekhet,dock hade hon rykt i vilket falla som helst för jag hittade en stora helsyster till henne o den hade haft demodex (juvenil) .Ta paus!
Jag tror en dräperman löser problemetJa det är väl det eller ta nya tag som gäller,grämer mig fortfarande över fralla damen,saknar henne men inte hennes förarvekhet,dock hade hon rykt i vilket falla som helst för jag hittade en stora helsyster till henne o den hade haft demodex (juvenil) .
Och sen bondar jag inte med Boston,hon är bara en hund och det är på inget vis hennes fel.hon är gudomligt snäll,söt,genom trevlig,lätt att ha,läraktig mm.
Kanske ska göra som @Wingates sa o köpa mig en dräperman o bli en normal hundägare igen.
Blir så ledsen när jag läser om alla problembeteenden som personer klagar på att deras jaktcockrar har samtidigt som de påstår att en promenad om dagen och massvis med bollkastning räcker för att hålla dem nöjda. Gud förbjude om du faktiskt tränar jakt eller använder den praktiskt, det ger tydligen stressade och strykrädda hundar
Här är full rulle nu - Skalmans lillebror Harry är här och ska vara här en vecka eller så
Harry är 8 månader nu och är redan nu något större än Skalman. Han kommer bli en rejäl och ståtlig kille. Så trevlig och skitsnygg rent ut sagt (varför sålde jag honom hahaha)
Bröderna bus röjer järnet här hemma nu - pjuh
Roligast var att Harry blev så glad att se mig - han kommer ihåg mig
TackVad härligt att se två heelers i så bra hull! Har nästintill bara träffat feta korvar på ben