Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ville UNDERBAR dag det har varit idag ! Strålande sol och blå himmel, trevligt sällskap och hundträning, vad mer kan en begära ?
Pu har fått köra sitt första upplet för i år, Nuke har fått köra uppletsövningar och sitt första spår tillsammans med mig, och villen härlig spårhund han var!
Visa bifogad fil 12901
Lyxa och snusrarna har gått en rejäl skogspromenad med maken och sen fick hon fredagsfysa på hundsimmet och mysa på vibben.
Nu har vi 6 trötta och nöjda hundar här hemma och jag har slängt mig i soffan och tänker inte röra mig härifrån på hela kvällen !
Billig, billig boxer idag. Nu har vi hälsat på hela publiken på ännu en klubb. Höll på att strypa det lilla livet när jag äntligen fick tag på honom.
Tisdag och torsdag var det när jag röntgade i höstas iaf. Om det var varje tisdag och varannan torsdag, eller tvärt om Det minns jag inte riktigt. Vet ju inte om det fortfarande är samma dock!Är det någon här som vet när röntgenbilderna kollas på av SKK? Visst är det typ två dagar o veckan?
På vad?Jag är less.