Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 12396
Vill man träna i den här snön så får man skotta sig en bana i morgon ska vi träna linjer! Den längsta är nästan 200m. Bra med stora åkrar
Herregud så tjock skaren är nu! Den bär nästan mig och oftast hundarna, men den är ju så jäkla hal också
Jäkla skare!! Min jycke kan precis gå på skaren här, den sluga lilla herrn förstår hur man kan gå "försiktigt" så han inte sjunker igenom.. Jag däremot måste klampa på och får det skitmycket jobbigare!!
Ladda har också lärt sig att om hon inte drar i kopplet så sjunker hon inte igenom men som du säger - en annan går ju igenom här och var oavsett
Hästklippmaskin från Jula *låtsas inte märka sarkasmen*Fluffvargen fick sig en omgång med kökssaxen under magen och över bakbenen bak mot svansen idag. Det ser förjävligt ut Men vad gör man inte för att hunden ska må bättre och jag slippa torka 5 cm lera från honom nästan varje dag. Måste nog investera i en ordentlig klippmaskin tror jag. Några rekommendationer?? @Migo du som frisserar Boss så fint vad har du för nån??
Vilken sarkasm??Hästklippmaskin från Jula *låtsas inte märka sarkasmen*
Högljudd. Men han har så tät päls att mindre maskiner inte orkar tugga sig igenom...Vilken sarkasm??
Funkar den bra eller?
Jäkla skare!! Min jycke kan precis gå på skaren här, den sluga lilla herrn förstår hur man kan gå "försiktigt" så han inte sjunker igenom.. Jag däremot måste klampa på och får det skitmycket jobbigare!!
Jag har en oanvänd sådan. Nu vet jag vad jag kan använda den tillHästklippmaskin från Jula *låtsas inte märka sarkasmen*
Vill se!Sketchup är skitkul, jag ritade upp vårt hundhus i det
Fluffvargen fick sig en omgång med kökssaxen under magen och över bakbenen bak mot svansen idag. Det ser förjävligt ut Men vad gör man inte för att hunden ska må bättre och jag slippa torka 5 cm lera från honom nästan varje dag. Måste nog investera i en ordentlig klippmaskin tror jag. Några rekommendationer?? @Migo du som frisserar Boss så fint vad har du för nån??
Jag ger mina färskfoder, men har Magnussons som lite extra ibland när jag fattas foder nån dag. Nu får ju inte mina direkt vänja sig, men jag tycker bajset blir för poröst och för stor mängd för att jag ska vilja ge det fodret nån längre tid (poröst = för mycket spannmål för mig).Är det någon som har erfarenhet av magnussons meat & biscuit junior? Stod att det även var för valp så jag tänkte om det skulle kunna vara något för kommande valpis då jag hört bra om varianten för vuxna hundar. Priset känns lite suspekt dock Tar gärna emot tankar!
Jag har, tyckte hunden fick gigantiska högar samt lite lätt lös. Har kollat runt bland de svenska, men av olika anledningar (framförallt att det sällan är så att ALLT är svenskt, utan inköpt från andra länder i slutändan). Jag läste på av Acana som jag har som belöning, hon får lite extra av och har bara gott att säga om det.Är det någon som har erfarenhet av magnussons meat & biscuit junior? Stod att det även var för valp så jag tänkte om det skulle kunna vara något för kommande valpis då jag hört bra om varianten för vuxna hundar. Priset känns lite suspekt dock Tar gärna emot tankar!
Jag tittade på dom igår, vilken har du?? Fanns ju ett par stycken i lite olika prisklassJag har en Oster klippmaskin för hund som är tyst och klipper jättefint.
Är det någon som har erfarenhet av magnussons meat & biscuit junior? Stod att det även var för valp så jag tänkte om det skulle kunna vara något för kommande valpis då jag hört bra om varianten för vuxna hundar. Priset känns lite suspekt dock Tar gärna emot tankar!