Du vill inte raka till några snygga eldflmmor på Corinne?Leran har kommit. Det betyder att Boss får byta om till vårkostymen!
Visst klipper jag snyggt?
Han sa att det var hemskt att få tassarna maskinklippta, så det blir handsaxen sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vill inte raka till några snygga eldflmmor på Corinne?Leran har kommit. Det betyder att Boss får byta om till vårkostymen!
Visst klipper jag snyggt?
Han sa att det var hemskt att få tassarna maskinklippta, så det blir handsaxen sen.
Tror det blir skitsnyggt med min hästsaxDu vill inte raka till några snygga eldflmmor på Corinne?
Tur att Whippets är kända för sitt långa tjocka hårsvall som ger plats för lite misstag här och där *ironi*. Vi vill gärna ha lite färg på eldflmmorna också!Tror det blir skitsnyggt med min hästsax
Ascot har fått återfall . Han hade 40,1 grader i feber i morse. Blev akut till Albano och han ligger kvar över natten. Frånsett feber och att han var lugnare än vanligt hade han dock inga andra tydliga symptom som smärta i nacke/rygg etc. imorse. Vid genomgång av neurologen ska han dock ha visat på smärta .
Förhoppningsvis får han komma hem imorgon. Kortisondosen kommer behövas höjas kraftigt ett tag. Vill att han ska bli helt frisk nu!
Det känns så...okarakteristiskt
Ni kan kanske bygga tunnelsystem hemma?
Ascot har fått återfall . Han hade 40,1 grader i feber i morse. Blev akut till Albano och han ligger kvar över natten. Frånsett feber och att han var lugnare än vanligt hade han dock inga andra tydliga symptom som smärta i nacke/rygg etc. imorse. Vid genomgång av neurologen ska han dock ha visat på smärta .
Förhoppningsvis får han komma hem imorgon. Kortisondosen kommer behövas höjas kraftigt ett tag. Vill att han ska bli helt frisk nu!
Något drama som kan tänkas leda till något positivt?Har tyckt att rasklubben varit så harmonisk och trevlig, men nu jösses har det blivit drama!
Något drama som kan tänkas leda till något positivt?
Det tror jag!
Var en diskussion om huruvida apporteringstestet ska finnas kvar eller inte och om det i sådant fall skulle reformeras.
Alltså. Jag älskar det här programmet. Kan dock förlora många timmar väldigt snabbt i det..