Här har allt rullat på som vanligt men vissa saker runt hundarna gnager i bakhuvudet så jag har inte uppdaterat på ett tag om oss.
Om operationer mm går som det ska så åker förhoppningsvis Criga hem till sin ägare på prov i början av Maj. Det finns hopp och vi statsar på det hoppet först innan vi drar igång omplaceringshjulet.
Criga fungerar otroligt fint i flocken. Tom Mamma Mu
gillar henne
Mamma Mu accepterar sina avkommor men håller dem kort och jag skulle inte lita helt på henne med de övriga.
Däremot är jag lite orolig för Mamma Mu. Jag har märkt att hon av och till har svårt att bajsa. Hon kan krysta många gånger på en promenad utan resultat. Det som kommer ut är dock helt normalt. I övrigt är hon precis som vanligt.
Men i dag var hon och jag ute ensamma en stund och busade och jag kastade ut en boll i snön som hon fick springa ut och leta efter. Då såg jag att hon sprang med raggen uppe
Med tanke på det här med att hon har fått lite svårt att hoppa upp på lite höjd samt resa sig på bakbenen så blir jag orolig för att hon har ont i rygg eller bakdel
Jag har klämt och känt och inget märks öht på henne, hon är bara glad att man klämmer på henne.
Jag får ringa fysion på måndag.