Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska ha dobbisar i sängen, det bara är såHerr dobbis sover i sängen, numera gärna utsträckt längs med sidan - förr sov han mer i fotändan.
Kan inte sova utan honom, och det finns ju inget mysigare än att ha honom snusandes brevid.
Hah, ja precis! Det borde stå rasstandardenMan ska ha dobbisar i sängen, det bara är så
Ja verkligen, det verkar definitivt vara ett rasdrag!Hah, ja precis! Det borde stå rasstandarden
Köpte en 140 säng efter jag skaffade Plex, för hur skulle han annars kunna sova utsträckt på sidan brevid mig?
Hah, ja precis! Det borde stå rasstandarden
Köpte en 140 säng efter jag skaffade Plex, för hur skulle han annars kunna sova utsträckt på sidan brevid mig?
Schäfern sover i sängarna enbart dagtid, när ingen annan är där, det blir för varmt, russkiyn "bor" i mattes säng under täcket B-) Jag tycker inte det är fel att ha hundarna i sängen men har man stora hundar så ska man kunna säga att de ska gå ner om man vill, om man vill få plats själv vill säga B-) ja och det är väl en del av ledarskapet.Jag har hört lite olika varianter av åsikter kring att ha sin hund i sängen. Den ena säger "en gång hund i sängen, alltid hund i sängen" och nästa säger att man som ledare bestämmer när något är ok och inte. Typ att det går bra ibland men är det någon gång den inte får va i sängen så ska den acceptera att den får ligga på golvet när man säger det också.
Själv har jag ännu inte hunden i sängen! Skulle vara kul att höra era åsikter