Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Vi är trångbodda i stockholm vet du väl. ;)
Jag hoppas jag kan, det vore kul! Det enda som kan stå ivägen är storebrors inskolning, men den börjar på torsdag så den borde väl vara avklarad då.

Btw, jag köpte smaragden... ;)

NÄE?!
Fiina fiiiina smaragden!
Då är det ju tvång att du bär i den när vi träffas ;).
Jag kan ha min rosa indio, jag tror att de matchar varann :D

Galningar:D

Hur går det för breccia_? Första skoldagen, blev det äpple till fröken;)?
Kommer du och luckan på onsdag?

En viola som är färgad rosa, såååå fin! :love:.
Jag är sugen på minst en till indio också :D.

Åh, den! Då matchar vi nog bra! :laugh:
Jag är mest sugen på en zara nu, tror jag... ;)

Edit: eller en wellen granat! :D

Vilken färg?

Jag har gjort en sjalnördartråd så vi kan byta nörderfarenheter och önskningar i den istället för att skrämma bort de andra stackars höstmammorna ;).

jo det gick bra... intensivt, två lektioner3½ resp 3h45 min långa... inga äpplen till lärarna dock haha.
onsdag går jag i skolan också!
jag är dessutom FETT förkyld o har uvi. är jag gnällig eller börjar det här inte bli lite larvigt? haha

Klart det är lite ovant i början, men snart är du värsta pluggisen :D Sen om du mår dåligt så är det inte lätt heller, krya på dig!! :love:

Kul skulle det absolut vara.
Får se om jag kan ordna häst, katt, hundvakt först.

kul att det gick så bra på resan!!

Vi kom hem från en vecka på Bornholm i lördags. Vi har haft fint väder och bott 25 meter från havet :love:
Moa har varit supervärsta solstrålen hela veckan, helt underbar! Vi var iväg med sambons föräldrar, hans lillasyster och hennes kompis så det har varit full uppmärksamhet mot moa, hela tiden nån som lekt med henne + att hon sov bra av havsluften så jag har haft en skön vecka:D Badat typ 2 ggr/dag:)

Hon är ju van att få hemlagad mat, och burkmat högst 2 ggr / vecka. Där nere fick hon burkmat ela tiden typ och det gillade inte hennes mage:crazy: Hon mådde bra och så och var pigg, men sket hela jävla tiden!
Öppnade ett 58 pack pampers första dagen, och det var 3 st kvar när vi kom hem! tredje dagen började vi räkna hur många blöjor som inte var nersketna, och de resterande 4 dagarna var det 6 st totalt.
Efter allt det bajsande var hon ganska röd kan man ju säga:crazy:

de e komvux :p
den här terminen läser jag sv b i 8 veckor, engelska b i 8 veckor direkt efter och 16? veckor biologi A medans de andra kurserna går. så det är 300p/termin och jag hoppas kunna hålla den farten fram till jag ska räkna matte, då kommer det bli... hårt :p inte räknat matte sen jag var 10 år och aldrig haft en lärare som tvingat mig...

men det är kul! tror jag! :D

Hör du breccia_, när tänkte du ev ha födelsedagspartaj?

Snäckan fyller ju år första september, men det är en dum dag, så vi tänkte fira henne 5:e.
Vill ni i stockholm komma blir jag glad:) Ska baka tååååårta. Jag behöver lite mailadresser i så fall, ni kanske kan skicka dem via fb så får ni en liten inbjudan.

haha hade först tänkt 5:e men det är en tävling då jag ev. vill rida... :p så jag funtar på helgen efter eller 5:e faktiskt. jobbigt värre :p

kl

Har börjat fundera lite på vad Chelsea ska få från oss föräldrar när hon fyller ett. Vill gärna ge ngn form av samlarsak, som hon kan få vid varje födelsedag sedan. Men vet inte riktigt vad!

En fundering är ett armband där jag sedan fyller på med en berlock varje år, och varje berlock ska på ngt sätt representera det gångna året. Jag fick själv ngt liknande i några år i present, men sen slutade de plötsligt fylla på med berlocker. Lite trist så här i efterhand tycker jag.

Eller ngt annat liknande, ja ni kanske förstår ungefär vad jag tänker? Finns ju massa annat man kan samla på också, så kom med tips! :idea:

Menar sådana här berlocker med motiv:
d2574ab547c2ccbe69ba9b8fc936c435.image.240x320.jpg

Snäckan får ett fleccefodrat regnställ av oss, inte så lattjo kanske:D
Sen tänkte jag köpa nån söt bok, men inte så mycket mer. Vi har så förbannat mycket prylar ändå.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 941
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama