Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Okej!
Jag väntar ett par timmar med att boka så de andra har lite att säga till om också :).

Gärna fika igen, ni verkade så mysiga:D

Här sovs det också, till allas stora lycka!

Snor min knapp :)

Nu har jag bokat tågbiljett!
Fredag 23 april kl 10.30 är jag och Molly på stockholm c!
Samma dag kl 18.30 åker vi hem.
Tänkte som så att det är lika bra att stanna länge i stockholm när man ändå är där :D.
Blev inte så hemskt dyrt, 400 kr för mig och 10 kr för Molly :p.

Ni 08:or får bestämma fikaställe och det skulle vara hemskt trevligt att få shopping och middagssällskap också :laugh:.
Eller vi kanske ska ta en höstmammelunch? :idea:.

Åh vad jag ser fram emot det :bump:

jag är på :bump: låter askalas, jag skriver att jag inte ska göra nåt annat den 23e :)

o det var supertrevligt igår, det var skönt o bara vara mamma o inte allt annat på en gång hehe :p fast jag tycker nog chelsea var lite dryg mot lykke när hon ville prata :rofl:
näe men gud vilka söta ungar vi har allihopa!
vi dog inte heller när vi försökte ta oss hem men jag hade fan hjärtat i halsgropen asså... inte skoj att köra här ute mitt i ingenstans...

haha hon tyckte väl att det var ettt sånt jäkla tjatter där bredvid :rofl:

supersöta allihop döttrar som mödrar!! :love:

försöker du påstå att luckan är konstant högljudd? :angel: don't know what you're talking about :rofl:

Åh, jag längtar tills vi får träffas allihop!
Vill också vara med och fika ju! :D

Idag har Molly haft det jobbigt.
Magen har mullrat ordentligt och hon har riktigt ont.
Är nog gaser :(.
Förmodligen för att jag käkade linsgryta med en massa rotfrukter och lök i, det tålde inte hennes mage lika bra kanske :crazy:.
Hoppas hon blir bättre till imorrn för då ska hon följa med oss ut och bowla och gå på restaurang :p.

försöker du påstå att luckan är konstant högljudd? :angel: don't know what you're talking about :rofl:

Ja inte var det min eller kpist lilla tysta snälla barn inte som lät :D;)

Nisse: längtar också! De jag träffade i förrgår var iaf fantastiskt trevliga, så några till lika trevliga kommer bli en hit!
Och ska bli såå kul att se fler höstbebisar!! Nu får tiden gå fortare tycker jag :D:love:

Ja inte var det min, eller kpist lilla tysta snälla barn inte som lät :D;)

Host!!!! Menar du att min piraya inte var tyst och snäll???:D:D

Pirayan (nytt namn) har varit på utflykt idag, och åkt pendeltåg. Mycket spännande tyckte somliga.

man kan inte säga att hon var ilsk o ledsen iaf :D haha hon är bara högljudd av sig, även klockan 5 på morgonen tyvärr... :p jävla unge o vara morgonpigg säger jag bara!

kanelbulle: haha jag kan inte tänka mig att snäckan gjorde annat än charmade alla?

ikväll e jag o luckan ensamma, thaimat, ben o jerry o typ lets dance som jag iofs hatar, men det blir nog soft, hoppas på att få somna tidigt iaf haha.

*kl*

Snäckan är kinkig idag, inget är bra. Sambon ska utomlands på jobb, så vi är mol allena hela veckan.
Hoppas innerligt att det blir lite varmare, hunden fryser om tassarna!

Jaa, jag vill också ha varmare.
Min stackars unge har inte fått friskluft på läänge, för hennes stackars mamma fryser så ini h*te.
Jag vill också ligga nerbäddad i en barnvagn och ha det varmt och gott om jag ska ut!:D

Kan vara ganska skönt att få vara ensam med bebis också.
Eller det kanske bara är jag som tycker det eftersom min karl är så tjatig :p.

Nya bilder i skrutt-tråden!

Fina bilder!:)

Sambons frånvaro innebär givetvis att vi dessutom är lediga för fika eller lunch tis-ons-tors...:D

Din snäcka var precis lika underbar som de övriga tre :love:

oooh fika! måste bara kolla med medryttaren :idea: globen igen??

Globen eller kanske Skrapan? Spelar ingen roll, jag är flexibel! bestäm tid och dag du och Breccia_ som har hästar att sköta.

äh min kopparkittel går ju inte så mycket, voltis bestäm du! :)
iofs skulle väl onsdag funka bäst (bara för att vara krånglig hahaha) för jag rider en annan häst tisd+torsd men det går ju såklart ändå för jag är i stallet på mornarna. men man vill ju gärna slippa stinka etc :p

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 941
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama