Islandshästtråden 2 - bilder, snack & frågor om isisar!

Det är väl den där brandväggen som jag lade in en bild på tidigare i tråden - den gäller ju alla ekipage, alla nivåer, alla moment :)
Ja. Den är bra. Jag hoppas att den inte påverkar mig så mycket, dvs att jag inte hamnar under den på grund av den men jag vet inte.

3 starter per dag istället för 4 är mer en sån sak som jag vet kan komma att påverka mig, 2 uttagningar då får man välja om man råkar komma till final i båda klasserna :D

Jag känner mig alltid lite förvirrad i början av säsongen :cautious:

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 16 17 18
Svar
359
· Visningar
7 735
Senast: pepp
·
  • Låst
Islandshäst Jag har sökt men tror inte det finns en dedikerad islandshästtråd, och många ämnen har trådar som är väldigt gamla, så tänkte vi som... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 326
Senast: Fazeem
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 211
Senast: Halcyon
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 382
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Shettistråden del II