Fototråd del III

1000014108.webp

Det är svårt att välja bland alla fantastiska foton jag har från den gångna helgen, men jag börjar med två stycken favoriter. Den första är från en vandringstur jag gav mig iväg på själv medan maken surfade. Det var bara jag där och jag gick bland annat förbi en alldeles makalös strand där jag var tvungen att sätta mig och bara andas, lyssna på tystnaden och ta in min omgivning en stund. Att det ens får lov att vara såhär fint, och i Skottland av alla ställen! Bilden är helt oredigerad, det var om möjligt ännu vackrare i verkligheten.

20250406_145022.webp

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 398
Senast: BernT
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
862
Senast: MiaMia
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
998
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 051
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saab ?
  • Hemtjänst eller service/äldreboende?
  • Dammsugare

Hund, Katt, Andra Djur