Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
hur reagerade era på vaccineringen?
Moa var jättepigg på kvällen samma dag som hon fått sprutorna (torsdags) men hon kändes varm och visst, hon hade 39,1. Gav henne en alvedonsupp när vi lade oss och sen sov hon hela tre timmar si streck, och sen 1 1/2 i sträck som vanligt. .
Igår sov hon lite mer än vanligt på dagen och var gnällig på kvällen. Sov en timme när vi lade oss vid 23 ca, sen var hon vaken till 07
jättegnällig och ledsen men ville inte sova. Grät - fick mat-spydde-grät-fick mat-spydde osvosv. vid 7 tog Dan över så jag fick sova 2 timmar. nu idag har hon givetvis varit trött och sovit i omgångar och varit trött därimellan, inte alls samma glada goa moa som vanligt.
Hon fick en ny supp för en stund sen, vill inte hålla på att stoppa i henne en massa mediciner.
När hon rullade över på mage innan idag när hon låg i gymet på lammskinnet slog hon sig rätt hårt. Det blir en rätt hög kant där fårskinnet slutar + att den kanten låg på kanten av gymet om ni fattar = extra hög kant. Så hon rullade runt, fick en rejäl extra skjuts av kanten och slog pannan rätt i golvet
Hon blev såklart jätteledsen, och det blev lite rött - men det gick över jättefort, hon grät nog bara nån halvminut.
Jag tror nog att det gjorde ondare i mitt hjärta än hennes huvud
Idag har pappa varit här så har Dan och han satt upp taklister i tvrummet och köket! så nu börjar äntligen köket bli helt färdigt, fattas bara foder på ett fönster och lite passbitar