Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
ja det var 19-23, och jag kan vilken dag som, så det kan du få bestämma!
igår hade vi en låååååååång dag! först var vi på efterträff med föräldragruppen vid 10, sen var jag hos en kompis och träffade en annan kompis som jag inte sett sen vi slutade nian. Efter det åkte vi till min syster som skulle ha Moa (som inte hade sovit en blund sen 08.30) klockan var då 15. Efter en evighet av gungande somnade hon till slut så jag kunde åka till hästarna. När jag hade kört en ringde hon och kallade hem mig igen, moa hade vaknat och var jätteledsen och vällingen hade inte hjälpt. när jag kom dit var hon hysteriskt trött, ögonen gik igen bara hon var tyst två sekunder.
när hon sattes i bilstolen somnade hon inom 10 sek, sen sov hon i 10 minuter cirkus
då trodde jag ju att hon skulle sova bra inatt..... eh!
vi lade oss vid 22.30 och sista gången jag kollade på klockan var 01.38! hon kom aldrig till ro stackarn.
men gud vad kul det var att få träffa dem i föräldragruppen igen, och se vad som gömt sig i deras magar!
det skiljde mycket på dem i utveckling och storlek. En var en månad äldre än moa och vägde 8,5 kilo! sen åt andra hållet var hon näst längst av alla, tom mer än de som var en månad äldre.
men åh vad söta de var!