Jag har fem veckor kvar till bf och förstår inte hur jag ska stå ut. Halsbrännan stökar, och även om jag får bort det värsta rätt bra numer så tror jag att det är den som ligger till grund för att jag aldrig känner mig hungrig och har svårt att få i mig tillräckligt med mat. Det känns liksom som att det redan är fullt, och sen tar det emot att äta när jag vet att jag kommer få känningar av halsbrännan och behöva hälla i mig medicin som inte direkt är trevlig.
Men det som är värst nu är samma som du har - nästäppan. Jag var förkyld i en vecka och tvingades då ta nässpray för att kunna sova och nu släpper det inte. Jag har även som icke-gravid lätt för att bli beroende av nässpray och måste alltid genomlida en tuff natt utan efter en förkylning innan det ordnar upp sig. Men nu släpper det inte, jag har flera nätter helt utan sömn och får panik av att inte kunna andas. Och tror att mina slemhinnor aldrig kommer återhämta sig om jag ska köra med nässpray varje dag i fem veckor till
Ska prata med min bm på tisdag men har inget hopp om att de har något att ge mig.