Höstföräldrar 2023

Fortfarande ingen bebis här. Idag är det illa, har väldigt ont och svårt att röra mig om jag sitter ner för länge. Känns som om underlivet ska gå av på mitten.

I morgon åker vi in för bedömning. Jag hoppas så att de sätter igång mig även fast jag helst inte vill. Det bästa skulle vara om det sätter igång idag/natt men sån tur har jag aldrig.
 
Fortfarande ingen bebis här. Idag är det illa, har väldigt ont och svårt att röra mig om jag sitter ner för länge. Känns som om underlivet ska gå av på mitten.

I morgon åker vi in för bedömning. Jag hoppas så att de sätter igång mig även fast jag helst inte vill. Det bästa skulle vara om det sätter igång idag/natt men sån tur har jag aldrig.
Han trycker säkert på ordentligt! Tror nog han också börjar tycka det är dags att titta ut ☺️ håller tummarna att det startar under natten. Hur länge har du gått och hur länge gick du med förra?
 
Så glad! Idag på UL såg man att moderkakan inte alls ligger för nu när bebis har trängt ner längre och risken för snitt bedöms inte som högre än för någon annan.
Blödningsrisk kvarstår men efteråt då blodkärlen drar ihop sig sämre långt ner i livmodern där min moderkaka sitter så kommer få dubbel dos livmodersamnandragande på en gång så ska nog det lösa sig med.
 
I måndags kväll, fick vi äntligen träffa vår son. En stark och välskapt kille!

Jag kanske återkommer med en förlossningsberättelse, jag har en del att bearbeta.
Det jag kan säga är att jag är otroligt tacksam över svensk vård, utan den är det inte säkert att vi klarat de senaste dygnen :heart
 
I måndags kväll, fick vi äntligen träffa vår son. En stark och välskapt kille!

Jag kanske återkommer med en förlossningsberättelse, jag har en del att bearbeta.
Det jag kan säga är att jag är otroligt tacksam över svensk vård, utan den är det inte säkert att vi klarat de senaste dygnen :heart

Stort grattis!
 
I måndags kväll, fick vi äntligen träffa vår son. En stark och välskapt kille!

Jag kanske återkommer med en förlossningsberättelse, jag har en del att bearbeta.
Det jag kan säga är att jag är otroligt tacksam över svensk vård, utan den är det inte säkert att vi klarat de senaste dygnen :heart
Stort grattis!
 
I måndags kväll, fick vi äntligen träffa vår son. En stark och välskapt kille!

Jag kanske återkommer med en förlossningsberättelse, jag har en del att bearbeta.
Det jag kan säga är att jag är otroligt tacksam över svensk vård, utan den är det inte säkert att vi klarat de senaste dygnen :heart

Stort grattis!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 856
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: enough
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
530
Senast: Gabby_Ossi
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 515
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp