Asså ni som har tvillingar gör det så bra
Jag är imponerad, har fullt upp med bara en
Hehe, tror det är bra att detta är våra första barn så vi inte vet om nåt annat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså ni som har tvillingar gör det så bra
Jag är imponerad, har fullt upp med bara en
Lite svettigt men lyckades själv få iväg mig och alla barnen till förskolan idag. Tog en timme från att jag startade tills vi var framme
lite före 9 bjuder de äldre på varsitt äpple så länge jag ammar.
Byter bajsblöja
Jagar strumpor eftersom yngste sonen dragit av sina.
Klär på äldre sonen ytterkläderna
Ber yngre sonen komma till hallen under tiden, han vägrar
Yngre sonen illvrål från vardagsrummet, han har sett en spindel (han är plötsligt fobiskt rädd för dem och vi har en massa långbeningar inne)
Inser att dottern bajsat. Byter blöja
På med ytterkläderna på yngre sonen
Klär på mig ytterkläder.
Inser att tösen bajsat...Igen
Byter blöja och på med hennes overall.
Alla ut
tar oss 40 min att promenera 1,3 km (köpte ståbräda igår som jag satte fast på dubbelvagnen)
Som bonus brände jag middagen i kastrullen när jag tänkte förbereda den
Grymt imponerad ändå! Fasar för att vara ensam med två .Lite svettigt men lyckades själv få iväg mig och alla barnen till förskolan idag. Tog en timme från att jag startade tills vi var framme
Byter bajsblöja
Yngre sonen illvrål från vardagsrummet, han har sett en spindel (han är plötsligt fobiskt rädd för dem och vi har en massa långbeningar inne)
Klär på mig ytterkläder.
Alla ut
tar oss 40 min att promenera 1,3 km (köpte ståbräda igår som jag satte fast på dubbelvagnen)
Lycka till!!!BF+4 idag, fortfarande ingen bebis
imorgon har jag besök till bm, både hoppas och inte hoppas på hinnsvepning. Vet att hon kommer erbjuda.
Med dottern gick det inte få pga omogen tapp eller nåt sånt, så inte fått innan så vet inte vad jag har att vänta i så fall. Men om jag får vill jag ju att det ska ge effekt också och inte bara ge pinnvärkar som en del verkar få
Haha herregud, jag kommer precis ut med enbart bebis. Och då har jag knappt tagit på mig självLite svettigt men lyckades själv få iväg mig och alla barnen till förskolan idag. Tog en timme från att jag startade tills vi var framme
Byter bajsblöja
Klär på mig ytterkläder.
Alla ut
Oj vad bra och vilken längdspurt!BVC idag.
Lillasyster har ökat från 3514 vid födseln till 3900 idag. I fredags vägde hon 3750 när vi var och tog blodprov, så känns som en bra uppgång.
53,8 cm lång, var 50 när hon föddes. Undra på att storlek 50 känns tight nu och att vi fått ta fram 56 .
Hon blir 3 veckor imorgon.
BF+4 idag, fortfarande ingen bebis
imorgon har jag besök till bm, både hoppas och inte hoppas på hinnsvepning. Vet att hon kommer erbjuda.
Med dottern gick det inte få pga omogen tapp eller nåt sånt, så inte fått innan så vet inte vad jag har att vänta i så fall. Men om jag får vill jag ju att det ska ge effekt också och inte bara ge pinnvärkar som en del verkar få
BF+4 idag, fortfarande ingen bebis
Jag kan ju erkänna att jag tyvärr är en av dem som känner stress att komma i form tillbaka. Inte för att bli fit men min kropp är i väldigt dålig kondition och svag.
har ju inte kunnat röra på mig på 7 månader så försöker inse att promenera är mer än väl just nu
Och att köra detta ekipage med nästan 40 kg barn i 1,5 km. Ja de känns i rumpan
Visa bifogad fil 59898
Åh vad härligt att ha havet så nära. Eller är det en sjö? Härligt med vatten oavsett.Så nöjd med nya hjulen Underbart att kunna gå på stranden igen!
Blir jobbigt på de ställen där det lutar åt sidan, annars kanon! När hon blie lite större kan jag traska med sele eller sjal, har stora planer på strandhäng med E ❤.
Märker att jag saknar lite vuxna konversationer bara, blir många samtal till min mamma nu
Visa bifogad fil 59911
Så nöjd med nya hjulen Underbart att kunna gå på stranden igen!
Blir jobbigt på de ställen där det lutar åt sidan, annars kanon! När hon blie lite större kan jag traska med sele eller sjal, har stora planer på strandhäng med E ❤.
Märker att jag saknar lite vuxna konversationer bara, blir många samtal till min mamma nu
Visa bifogad fil 59911
Tiden flyger förbi tycker jag, lillasyster är 6 veckor idag. Igår var vi på BVC och hon mätte 57 cm och 4850 gram tror jag det var. Storlek 56 har blivit kort så nu går vi in på 62
Ni som fixat faderskapspappret efter att barnet fötts, hur lång tid tog det? Sambon tänkte ansöka om de där 10 dagarna på FK men bebis finns fortfarande inte registrerad som hans dotter? Och det var i vart fall en månad sen vi skrev under pappren.
Tiden flyger förbi tycker jag, lillasyster är 6 veckor idag. Igår var vi på BVC och hon mätte 57 cm och 4850 gram tror jag det var. Storlek 56 har blivit kort så nu går vi in på 62
Ni som fixat faderskapspappret efter att barnet fötts, hur lång tid tog det? Sambon tänkte ansöka om de där 10 dagarna på FK men bebis finns fortfarande inte registrerad som hans dotter? Och det var i vart fall en månad sen vi skrev under pappren.
Samma härMin sambo ringde Försäkringskassan, till nåt som hette Tillfällig föräldrapenning, och bad om att bli ihopkopplad med barnen, då löste de det med en gång!