Nej, nu orkar jag inte vara anonym längre
Ut med Nrtre
Jag misstänkte faktiskt att det var du
Däremot får jag erkänna att jag inte alls gjort kopplingen "nrtre" = nummer tre Uttalade det som ett ord i huvudet när jag läste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, nu orkar jag inte vara anonym längre
Ut med Nrtre
Däremot får jag erkänna att jag inte alls gjort kopplingen "nrtre" = nummer tre Uttalade det som ett ord i huvudet när jag läste
Samma här, och jag kom på det först nu när du skrev det..
Jag har inte heller fattat, eller kopplat det till nr 3Haha, ni säger det
Det vore ju otroligt om ingen fattat än, jag har ju inte våldgästat andra vänta barn trådar eller så senaste månaden
Har inte varit speciellt anonym i mitt skrivande heller
Jag har inte heller fattat, eller kopplat det till nr 3
Haha, ni säger det
Det vore ju otroligt om ingen fattat än, jag har ju inte våldgästat andra vänta barn trådar eller så senaste månaden
Har inte varit speciellt anonym i mitt skrivande heller
Det var ditt ivriga (och såklart väldigt välkomna) deltagande i vårtråden på sistone som gjorde mig misstänksam
Sen fattar jag nog inte hur vi tänkte med att ha hela familjens födelsedagar på ett bräde
Jag 12 september
Tösen 10 oktober
Mannen 24 oktober
Bebis 7 november
Sonen 8 december
Vi kommer för all framtid vara luspanka på hösten
Till råga på allt har vi våran 10 årsdag 30 oktober med
Grattis! tyckte något inte stämde när du skrivit i vårtrådenNej, nu orkar jag inte vara anonym längre
Ut med Nrtre
Varit på ul idag och fick se en bebis beräknad till 7 november istället för 31 oktober. Jag hade ju ingen riktig koll men enligt när vi hade sex så stämmer datumet exakt
Han mätte 2 ggr och tog medeltalet på det. Så är idag i vecka 11+3.
Hjärtat tickade fint och bebisen var väldigt livlig och allt såg bra ut.
Imorgon ska vi berätta för svärföräldrarna. Min man berättade IGÅR att dom sticker till Holland i 10 dagar imorgon så då sa jag att vi berättar innan. Dom har köpt en splitter ny husvagn för någon vecka sen som dom skulle ut och "provköra" som dom kallade det
Grattis! tyckte något inte stämde när du skrivit i vårtråden
Haha, känner mig inte ett dugg skyldigTack
Måste ju få ut era bebisar, ju tidigare kommer min
Men vissa av er tog eran tid på er
Haha, känner mig inte ett dugg skyldig
Haha, nä inte alls va
Men jag fattar inte vilken panik alla har. Själv fick jag panik för om tösen skulle komma i tid. Vi flyttade 1 oktober och jag hade bf 2 oktober, bra kombo
Jag sa till henne att hon får tidigast komma på torsdag den 9;e så vi skulle komma iordning. Hon lyssnade och värkarna startade vid sex på morgonen den 10;e. Först då orkade jag med att packa väskan till BB med. Jag ville gjort det efter jag klippt min man men det fick jag inte
Han såg inte klok ut tyckte jag men han ville inte att en kvinna med värkar skulle stå och klippa honom innan vi körde till förlossningen
Å vad jag hoppas jag har samma inställning denna gången med till att gå över tiden!
Haha, jag läste "klippt till min man" och undrade vad det var som hände där egentligen..
Om ngn vill/orkar ändra mitt datum från 17e till den 13e, och pojke, så får du gärna göra det! Fattar inte hur man gör.. Tack!
Då har jag lyckats vara liite anonym då
Men åh så skönt att ha fått ut det! Det är nästan synd om @cirkus som vetat sen 16 mars och inte har fått säga ett ord till någon
Å förlåt @cirkus , tvillingar är säkert jättekul men jag blev lättad när han bara hittade en bebis. Nu fick min man inte köpa någon ny bil. Det var nästan så han hoppades på tvillingar bara för att få sin jävla XC90