Idag blev det vagnköp! Skönt att få det ur världen även om det var hutlöst dyrt. Tycker fortfarande vi borde köpt en på Blocket men vafan. Life goes on.
Jag lästa för fort och läste "vaginaköp".
Tyckte det verkade skumt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag blev det vagnköp! Skönt att få det ur världen även om det var hutlöst dyrt. Tycker fortfarande vi borde köpt en på Blocket men vafan. Life goes on.
1/9 Californication, Stockholm, 1:a barnet, pojke
15/9 - Norma - Värmland, 1:a barnet, flicka
17/9 - krambanan, Skåne, 1a barnet, flicka
13/9 - Quickstep, Halland 2:a barnet, pojke
21/9 - westerngirl- Småland
22/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet.
26/9 - zewz - Småland, 2:a barnet
Oktober
4/10 - Flixon, Skåne. 1a barnet
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
13/10 - Fivi - Gotland, 1:a barnet
17/10 EnLitenAnna, Sörmland, 2:a
23/10 Linisen, Uppland 1a barnet
31/10 Allevo, 1a barnet
November
4/11 - BuenoBull, Uppland, 2:a barnet
5/11 - TantGredelin, Stockholm 1a barnet
7/11 - Matmissbrukaren, Halland, 3:e barnet
19/11 - bebisinovember, Uppland. 1:a barnet.
Jag lästa för fort och läste "vaginaköp".
Tyckte det verkade skumt
Ja det gjorde dom. En liten pojke.
Förra gången så fick vi en sur bm som inte ville kolla, men denna gången fick vi en underbar bm!
Vi var i Halmstad. Vart bor du?
Grattis till tösen
Hoppas det ska lösa sig med sambon. Vad tråkigt att han missade det fantastiska med att få se sitt barn
Min man missade RUL med tösen men vi hade 3D bokat några veckor senare så han fick se då.
Vad blev d för vagn?
Jag har gått igenom typ hela nätet efter bästa syskonvagn, lutar ändå åt en EL. Bästa vagnen!!
Håller tummarna för det! När är det dax för er?
Tack!
Ja trist...han har redan missat två ultraljud (KUB...fick göra två för bebis var inte så samarbetsvillig första gången) och dom gångerna var vi ändå sams. Dom få gånger han ens nämner bebis så säger han "När DU ska ha barn....". Så känns lite ensamt men har fantastisk familj och massa vänner som glädjs med mig iallafall.
Vad tråkigt med sambon, jag hoppas ni kan hitta en lösning som fungerar för er, vad det än blir.Tack!
Ja trist...han har redan missat två ultraljud (KUB...fick göra två för bebis var inte så samarbetsvillig första gången) och dom gångerna var vi ändå sams. Dom få gånger han ens nämner bebis så säger han "När DU ska ha barn....". Så känns lite ensamt men har fantastisk familj och massa vänner som glädjs med mig iallafall.
Vad tråkigt med sambon, jag hoppas ni kan hitta en lösning som fungerar för er, vad det än blir.
Grattis till flickan! jag vill också veta nu
Högst vetenskapligt test
Vad väntar du för något?
Ta din ålder då du blev gravid och den månaden du blev gravid i så får du veta könet
Jag ska få en pojke
Den hade dock fel på sonen, men rätt med tösen så det känns väl inte fullt pålitligt
Innebär det att om man har sex i slutet av månaden och sedan har ägglossning i början av nästa månad. Ska man ta den andra månaden då?I den månaden befruktningen skedde
Vilken tråkig attityd han har
Jättebra att du har din familj. Håll fast vid dom!
Hur har du tänkt dig förlossningen? Om han vägrar vara med?
Jag hoppas du får med dig någon som ser efter dig och ditt bästa
För det låter inte som att han kanske är den mest stöttande personen i din omgivning just nu
Det tråkiga är att dom bor 30 mil bort bara...
Min mamma har redan anmält sig som frivillig förlossningscoach (men hon har 3 timmars bilresa hit). Men jag är lite löjlig och gör egentligen jobbiga saker själv. Är det helt rubbat att fundera på att föda helt själv frivlligt? Tror det har med kontroll och att jag har svårt att visa mig "svag" för någon annan än eventulla partners. Har jag "tur" så kanske bebisen vill ut redan i början på september på min lillasysters bröllop.
Nä han är allt annat än stöttande. Tvärtom.
Innebär det att om man har sex i slutet av månaden och sedan har ägglossning i början av nästa månad. Ska man ta den andra månaden då?
Det tråkiga är att dom bor 30 mil bort bara...
Min mamma har redan anmält sig som frivillig förlossningscoach (men hon har 3 timmars bilresa hit). Men jag är lite löjlig och gör egentligen jobbiga saker själv. Är det helt rubbat att fundera på att föda helt själv frivlligt? Tror det har med kontroll och att jag har svårt att visa mig "svag" för någon annan än eventulla partners. Har jag "tur" så kanske bebisen vill ut redan i början på september på min lillasysters bröllop.
Nä han är allt annat än stöttande. Tvärtom.
Nej, det är inte rubbat men det är samtidigt skönt att ha någon hos sig.
Men jag förstår dig till fullo!
Min mamma är sista personen som skulle få vara med. Då kommer svärmor och svärfar före
Sedan tror jag inte min syster hade pallat det. Inte för själva förlossningen utan för att man kanske inte är sig själv när man ska föda och kan vara lite ändrad i personligheten och jag tror inte hon fixar det.
Min man däremot är allt man kan önska sig under en förlossning. Helt fantastisk!
Om han inte hade kunnat vara med så finns det nog bara en människa jag hade kunnat tänka mig att ha med. Annars föder jag hellre själv.
Men vill ju inte ge henne för höga tankar om sig själv Men det är @cirkus som hade fått vara med för hon utstrålar lugn och det känns som hon hade kunnat vara rätt person att ha med i rummet. Jag känner inte heller att det skulle vara pinsamt att vara naken med henne i rummet. Hon har gjort det själv och vet hur det går till. Dessutom tror jag att hon lätt hade fixat min personlighetsförändring under förlossningen utan att ta åt sig om jag skulle bli grinig av smärtan eller något sånt. Min syster hade nog fått panik om jag samtidigt som jag har ont börjar säga något elakt. Min man vet att han ska stänga av öronen om jag blir sån och göra allt jag ber honom om så blir allt bra
Jag hoppas att du kan luska och se om du hittar någon sån i din närhet