@Matmissbrukaren jag visste att det var du! Jag minns att du funderat på ett tredje. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att det finns PM
Jag tror att din man kommer få sin XC90 förr eller senare
Jag är så himla, himla glad för er skull!!
@Matmissbrukaren jag visste att det var du! Jag minns att du funderat på ett tredje. Grattis!
Nu kan jag sluta smyga runt som @TantGredelin .
Har varit på inskrivning och det kändes toppen, supergullig barnmorska. Hon lyckades till och med få ett normalt blodtryck. Det är det i princip ingen som lyckas med då mitt blodtryck skjuter i höjden så fort jag ser en blodtrycksmanschett.
Har även berättat för min chef. Känns bra att ha berättat och fick väldigt positiv respons (borde vara en självklarhet men tyvärr känns det ändå inte som det är det).
Fråga på det högst vetenskapliga testet Månad då barnet tillverkades eller månad som graviditeten räknas från (alltså senaste mensens första dag)?Högst vetenskapligt test
Vad väntar du för något?
Ta din ålder då du blev gravid och den månaden du blev gravid i så får du veta könet
Jag ska få en pojke
Den hade dock fel på sonen, men rätt med tösen så det känns väl inte fullt pålitligt
Fråga på det högst vetenskapliga testet Månad då barnet tillverkades eller månad som graviditeten räknas från (alltså senaste mensens första dag)?
Nu kan jag sluta smyga runt som @TantGredelin .
Har varit på inskrivning och det kändes toppen, supergullig barnmorska. Hon lyckades till och med få ett normalt blodtryck. Det är det i princip ingen som lyckas med då mitt blodtryck skjuter i höjden så fort jag ser en blodtrycksmanschett.
Har även berättat för min chef. Känns bra att ha berättat och fick väldigt positiv respons (borde vara en självklarhet men tyvärr känns det ändå inte som det är det).
Högst vetenskapligt test
Vad väntar du för något?
Ta din ålder då du blev gravid och den månaden du blev gravid i så får du veta könet
Jag ska få en pojke
Den hade dock fel på sonen, men rätt med tösen så det känns väl inte fullt pålitligt
Och jag ska tydligen få en flicka, fast både jag och maken tror mer på pojkeMitt stämmer med pojke.
Mitt stämmer med pojke.
Och jag ska tydligen få en flicka, fast både jag och maken tror mer på pojke