H är lite mer än 5 månader. Hon är en social tjej som trivs bäst när vi är ute och träffar folk eller har gäster, då skiner hon som en sol. Hon drar sig upp till sittande, och även till stående om hon har stöd för fötterna. Hon är extremt nära att börja åla/krypa men verkar inte inse det själv (försöker inte så värst intensivt). Hon är väldigt energisk, vi kommer få fullt upp när hon börjar gå. Precis allting ska smakas på, inklusive fötterna som hon upptäckte för ett par veckor sedan.
Hon åker sittdel i vagnen och somnar själv i spjälsängen där hon sedan sover hela natten (med ett uppvaknande för mat) så det har verkligen skett framsteg senaste månaden. Vi slutade ju med napp för ett tag sedan och det har gått väldigt bra. Det tog tre veckor, sedan hittade hon tummen. Jag var själv tummsugare som barn så jag är inte särskilt brydd om nackdelarna med det.
Hon åker sittdel i vagnen och somnar själv i spjälsängen där hon sedan sover hela natten (med ett uppvaknande för mat) så det har verkligen skett framsteg senaste månaden. Vi slutade ju med napp för ett tag sedan och det har gått väldigt bra. Det tog tre veckor, sedan hittade hon tummen. Jag var själv tummsugare som barn så jag är inte särskilt brydd om nackdelarna med det.