Sv: Höstföräldrar 2011
Kl.
Det är så mysigt nu när Hampus börjar vara med lite mer
Igår kväll ville han inte somna, va roligare att busa med pappa!
Han ligger alltid med ansiktet mot mig när han sak sova men igår hörde han pappa o ville nog prata lite
vände på huvudet o tittade för fullt men kunde inte se honom, ligger i sitt snuggle nest så är ju lite höga kanter runt huvudet.
Sen tittade pappa upp över kanten o det va jätte skoj!
Skrattade o pratade för fullt! Ångrar att jag inte filmade det
Tillsist orkade hans pappa inte mer, klockan va rätt mycket, så han somnade och efter en liten stund sov Hampe med! Utan ett gnäll! Så skönt! Tyvärr är jag ju van vid att vara uppe till två tiden med honom så jag låg vaken iallafall :/
Igår va det verklige pappa som gällde
På fm satt han i mitt knä o tittade på honom o skrattade och Tillsist började han åla o kastade sig mot honom, villa komma över till pappa istället
I lördags kom jag på honom med tummen i munnen!
Och i fredags låg det en ficklampa i soffan o lyste, den sträckte han sig efter o pillade på!
Verkar ha hittat sina små händer nu
Mikan: jo det va dåligt att jag inte kunde fått någon annanstans att amma... Frågade en av de äldre servitriserna, tänkte att hon kanske hade haft fler som frågat men hon hänvisade som sagt till handikap/skötbädds toan... Så satt först på locket men höll på att glida ner hela tiden så Tillsist tog jag skötbädden o slängde ner på golvet o satte mig på den!