Sv: Höstföräldrar 2011
Sempers har vi gett Hampus ganska länge nu...
Kan inte säga om de hjälper eller inte, vågar inte sluta med dom iallafall
Köpte hem miniform med för ett tag sedan men har inte blivit av att vi använt dom än..
Funderade på om det går att ge dom vid kvällsmålen bara, eftesom det mest är när han ska somna för natten som han har problem...
Hörde att de kan bli lite värre första dagarsna med dropparna så är nog därför jag inte vågat testa dom än :/
När han väl somnat sover han jätte snällt och vi ligger i sängen läänge på dagarna, stiger inte upp förrän efter 10-11 o ibland ligger vi mycket längre!
Dagarna bara springer iväg när man sover bort halva dan!
Det blir väl ändring på det nu när storebror har fått gå ner till 15timmat/v på dagis!
Idag steg han upp när sambon åkte till jobbet o vägrade somna om :/
Tacka vet jag Barnkanalen i sånna lägen för vi andra behövde mer sömn!
Dessutom har jag fått ont i halsen så är segare än vanligt...
Sempers har vi gett Hampus ganska länge nu...
Kan inte säga om de hjälper eller inte, vågar inte sluta med dom iallafall
Köpte hem miniform med för ett tag sedan men har inte blivit av att vi använt dom än..
Funderade på om det går att ge dom vid kvällsmålen bara, eftesom det mest är när han ska somna för natten som han har problem...
Hörde att de kan bli lite värre första dagarsna med dropparna så är nog därför jag inte vågat testa dom än :/
När han väl somnat sover han jätte snällt och vi ligger i sängen läänge på dagarna, stiger inte upp förrän efter 10-11 o ibland ligger vi mycket längre!
Dagarna bara springer iväg när man sover bort halva dan!
Det blir väl ändring på det nu när storebror har fått gå ner till 15timmat/v på dagis!
Idag steg han upp när sambon åkte till jobbet o vägrade somna om :/
Tacka vet jag Barnkanalen i sånna lägen för vi andra behövde mer sömn!
Dessutom har jag fått ont i halsen så är segare än vanligt...