Sv: Höstföräldrar 2011
Vi lägger oss oxå ganska sent så han brukar få en ny blöja vid ca 22-23 tiden sen klarar han sig oftast fram tills frukosten vid fem-sex tiden och är det bara kiss så slänger jag faktiskt på honom en ny blöja i sängen för att undvika att vi vaknar för mycket eftersom vi somnar om sen...
Inatt fick jag o Hampe nog bara en timmes sömn totalt :/
Stackarn har legat o sparkat, stönat o fisit hela natten kunde vara lugn en liten stund sen satte det fart igen...
Började ge honom miniform i förgår kväll första gången sen fick han tre ggr igår, vet inte om det kan bero på det?
Ha ju hört någonstans att de kan bli lite värre nån dag innan det vänder...
Inget kul iallafall o tycker så synd om mitt hjärta
Nu har vi legat i sängen tills nu, dax att hämta storebror om en halvtimme!
Får stuga upp o kika på all snö som kommit med innan den försvinner igen :/
Lite tjäle hade ju inte skadat nu!
Hundarna tar varsit lerbad bara man släpper ut de utanför dörren o hagarna ser hemska ut
Vi lägger oss oxå ganska sent så han brukar få en ny blöja vid ca 22-23 tiden sen klarar han sig oftast fram tills frukosten vid fem-sex tiden och är det bara kiss så slänger jag faktiskt på honom en ny blöja i sängen för att undvika att vi vaknar för mycket eftersom vi somnar om sen...
Inatt fick jag o Hampe nog bara en timmes sömn totalt :/
Stackarn har legat o sparkat, stönat o fisit hela natten kunde vara lugn en liten stund sen satte det fart igen...
Började ge honom miniform i förgår kväll första gången sen fick han tre ggr igår, vet inte om det kan bero på det?
Ha ju hört någonstans att de kan bli lite värre nån dag innan det vänder...
Inget kul iallafall o tycker så synd om mitt hjärta
Nu har vi legat i sängen tills nu, dax att hämta storebror om en halvtimme!
Får stuga upp o kika på all snö som kommit med innan den försvinner igen :/
Lite tjäle hade ju inte skadat nu!
Hundarna tar varsit lerbad bara man släpper ut de utanför dörren o hagarna ser hemska ut