Sv: Höstföräldrar 2011
Kl.
Åh grattis till bebisarna!!!
Jag hade inte heller kissat på länge när jag började krysta o det som gjorde mest ont va fasen framtill mot blygdbenet :/ läst innan att får man ont där så har man mycket kiss, försökte få bm att förstå men det slet hon rent ut sagt i! Jätte besviken på den bm vi fick
hon va hemsk o gjorde att jag nu när jag tänker tillbaka på fl bara minns hur illa jag tyckte om henne!
Ska på samtal om fl idag så ska säga till om allt jag upplevde som jobbigt under fl, blir ju inte bättre för mig men kanske för nästa hon har hand om...
Mikan du är absolut inte ensam! Det är väldigt jobbigt att känna att man inte "räcker till"..
Med o slutade jag amma vid 4mån för det räckte helt enkelt inte till o vi blev stressade båda två, men vad svårt folk hade för att förstå det! Fick förklara mig hela tiden varför jag inte ammade längre...
Jag tycker det är jobbigt att be om hjälp med det med för får man en sån som jag hade på bb blir det bara ännu svårare...
Hon ryckte undan bebis o nästan slängde ner lilla livet i sängen för hon fick för sig att hon skulle få fram några droppar ur mig.
Ryckte o slet i mitt bröst sen TRYCKTE hon dit bebis som mådde illa, förklarade för henne att han kräks lite vätska o brukar kläkas lite innan han tar bröstet.
Men nehe det gjorde han inte alls det utan DIT skulle han!
Ingen förståelse alls för oss eller att alla kanske inte är så bekväma med att ha främmande folk slita o dra i mina bröst :/ sen ville jag inte be om hjälp fler ggr...
Jag har lite blod mitt på själva vårtorna så tror de spruckit aningens...
Har testat med amningsnappen men den är så stor.. Finns det olika storlekar på dom? Han får knappt in denna i munnen...
O nu har det inte kommit igång ännu så vill att han ska få i sig de få droppar som kommer...