Sv: Höstföräldrar 2011
Vet hur du känner jag har ju med en i skolan och en på dagis. tjejen på dagis var sjuk vääldigt mkt förra hösten/vintern, och nu eft inskolningen gick hon typ 2 dagar sedan var hela fam superförkylda! jobbigt man vill ju inte gärna att en liten bebis blir sjuk..brukar ju dock klara sig lite bättre om man ammar.
Men man tänker endel på det.
Just sjukdomar oroar jag mig för denna hösten, med en bebis hemma och A på dagis och H i skolan som drar hem massa bakterier
Förra hösten/vintern vet jag att det var väldigt mycket sjukdom på dagis, en väninna och hennes familj var inte friska samtidigt en hel vecka på hela tiden.
Nu är de ännu flera små barn inskolade så vi får se hur mycket jag vågar låta A vara där när bebis är född.
Vet hur du känner jag har ju med en i skolan och en på dagis. tjejen på dagis var sjuk vääldigt mkt förra hösten/vintern, och nu eft inskolningen gick hon typ 2 dagar sedan var hela fam superförkylda! jobbigt man vill ju inte gärna att en liten bebis blir sjuk..brukar ju dock klara sig lite bättre om man ammar.
Men man tänker endel på det.