Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

Var hos mamma förra helgen, och när jag hämtade en grej i bilen fick jag se hennes ekorrar.
-Mamma, du har minst 4 ekorrar!
- Nä, de finns fler ägg ute, Fick jag till svar.
Jag och min snurriga hjärna hann tänka
:matat hon dom med ägg :confused:
Till jag fattade att hon hade fler ägg i kylen i garaget, och hon hade ingen aning om att jag pratat om ekorrar...
( Hon har hörapparat, men använder dom inte :down: )

* Jenny *
 
"Försvara kanel & kakao"

JA!! Jag är REDO!! RÖR INTE MINA KRYDDOR!:rage:

3f996c06c104cf8407527c59b67dee14.jpg


(förvara... aja, hoppas du hittar något bra, typ en kryddlåda med hänglås. eller en sfinx med gåtor. var rädd om dem.)
 
Kollar på en hemsida med handväskor och har roligt åt vad jag bara kan anta är google translate, sin översättning från engelska till norska.... Vad sägs om en "kryss kroppsposer" eller den exklusiva,.. "pre-eide skinnkroppssekker" 😆 den första måsta vara cross body bag, nr två lite svårare men något liknande iaf 😅🤦😆😆
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
376
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp