Finestone var ju inte heller helt irrelevantJag läste på allvar ”paleontologen Emma Flintstone”. Vilket passande namn! Visa bifogad fil 112342
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finestone var ju inte heller helt irrelevantJag läste på allvar ”paleontologen Emma Flintstone”. Vilket passande namn! Visa bifogad fil 112342
Flodhäst eller noshörning?Jag läste på allvar ”paleontologen Emma Flintstone”. Vilket passande namn! Visa bifogad fil 112342
Jag är mest nyfiken på om den som gnagde benen tappade kindtänderna då eller om det var under jakten och om vad det nu var åts direkt där det fallit, dvs på de nyss utslagna kindtänderna?Jag läste på allvar ”paleontologen Emma Flintstone”. Vilket passande namn! Visa bifogad fil 112342
Åh vad jag vill läsa den tråden!Tråden "Dialekter och städtrasor."
Intressant, finns det ett samband mellan dialekt och städredskap?
Nähä, det stod disktrasor..
Eller hur! Det hade varit så intressant! Inget ont om disktrasor nu, men kom igen..Åh vad jag vill läsa den tråden!
Dialekter och disktrasor? Jag fattar fortfarande inte?Tråden "Dialekter och städtrasor."
Själv läste jag först skärmhoppar, sen skämsshoppar ...Skärmshoppar kläder och läser....
Overpriced mock neck jumper.
Hmm Nog för att priserna gått upp även på kläder men att företaget själv annonserar ut det så öppet, rätt oväntat... Lr jaha,..det stod väl egentligen oversized gillar dock min felläsning bättre ^^
Haha,, skämsshoppar gör jag kanske en delSjälv läste jag först skärmhoppar, sen skämsshoppar ...
Det såg jag inte ens!!!Flodhäst eller noshörning?
Fast 300 år reflekterar nog hur det känns ibland Vår badrumsrenovering tog t.ex. 200 år, bara för att ha något att jämföra med.Rubrik i webbtidning:
”Paret har renoverat i 300 år …
Läste igen: ”Paret har renoverat 300-åriga släktgården i 35 år”
Låter rimligare, ja.
Stod det nånstans hur gammalt paret är?Rubrik i webbtidning:
”Paret har renoverat i 300 år …
Läste igen: ”Paret har renoverat 300-åriga släktgården i 35 år”
Låter rimligare, ja.
Och av ditt inlägg tänkte jag "vadå, är dialekter och disktrasor mindre konstigt"?Tråden "Dialekter och städtrasor."
Kanske hade varit något för dejtingtråden annarsStod på en busshållplats idag och tvärsöver gatan läste jag ”Erotisk Restaurang”.
”Etiopisk Restaurang” stod det.
Det ena utesluter ju inte det andra.Stod på en busshållplats idag och tvärsöver gatan läste jag ”Erotisk Restaurang”.
”Etiopisk Restaurang” stod det.