Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag meeed Bara, sen när är hästar emo...?Instagram tycker att jag borde vara intresserad av kontot Emo-livet. Jodå, jag hade ju en djup svartklädd period som tonåring/ung vuxen så det verkar som ett rimligt förslag. Men varför postar de gulliga hundbilder? Det är väl inte särskilt emo?
Emolli-vet. Veterinär. Aha
Någon som jobbar på historiska institutionen i Lund kanske, där finns en väldigt berömd Dick att störa sig påDick gemensam kontorsyta.
Är det att dela med en person som heter Dick? Eller är det ett kontorslandskap med en medarbetare som på buke skulle klassas som rövhatt?
Eller så är det kvarlämnade kaffekoppar då...
Finns flera Dicks att störa sig på i Lund tycker jag, och inte alla kräver en versalNågon som jobbar på historiska institutionen i Lund kanske, där finns en väldigt berömd Dick att störa sig på
Bra att jag inte bor i Lund längre så att jag inte kan vara en av demFinns flera Dicks att störa sig på i Lund tycker jag, och inte alla kräver en versal
Kan så se för mig hur icke-kompatibla ni två är...Någon som jobbar på historiska institutionen i Lund kanske, där finns en väldigt berömd Dick att störa sig på
Underbart! Är den en hybrid mellan en bil och en varg eller är det en hund ur Volvos egen varghybrid-avel som följer med vissa bilmodeller, för köparen som vill ha ett helt livsstilspaket?"volvo laddhybrid" blir i min hjärna Varghybrid
Jag trodde det var en blodpuddingskunnig som efterfrågades."Nån blodsugning här?"
Äsch, inte rätt. Jag som var så peppad på att Buke hade fått sin första vampyr