Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar läsa: Skrämma bort räkor.Tråden "Skämma bort skator?"
Ja det är väl inte så svårt tänker jag
Om det vore så väl ändå /ScataTråden "Skämma bort skator?"
Ja det är väl inte så svårt tänker jag
Individuellt och unikt blir det säkert för @Luff att gå till jobbet med!Diskussion om att fixa ett midjebälte med fickor (i tråden att planera kläder för veckan): "satte min häst som är ett sygeni på uppdraget".
Geni eller inte, men vilken grym finmotorik att lyckas greja det när man har hovar!
Trycka eller peta brukar jag säga, men jag är nog inte så jättemodern jag heller kanske....*heter väl inte klicka när man fingrar på skärmen, men vad säger någon som är modern i sin vokabulär?
Ahhjjsan. Bästis ska det vara.Diskussion om att fixa ett midjebälte med fickor (i tråden att planera kläder för veckan): "satte min häst som är ett sygeni på uppdraget".
Geni eller inte, men vilken grym finmotorik att lyckas greja det när man har hovar!
Ahhjjsan. Bästis ska det vara.
Nja, kassakistan är väl inte konstigt. Det används väl mest bildligt om pengar, man har dem ju inte i en fysisk kassakista.Kunde inte för mitt liv förstå vad som menades med "Kassakistan" i min bok. Hjärnan försökte få det till ett mycket felstavat Kazakstan, sen föreslog den att det kanske fanns ett land som heter Kassakistan också.
Först på tredje försöket läste jag det som kassa-kistan. Men visst är väl det ett lite konstigt ord, eller?
Nä, jag funderade ett par varv till sedan och kom fram till att det nog var ett hyfsat normalt ord ändå. Dock inte ett som ingår i min hjärnas repertoar, bevisligenNja, kassakistan är väl inte konstigt. Det används väl mest bildligt om pengar, man har dem ju inte i en fysisk kassakista.