Rubrik: "Nån som provat så frön från cannabis?" (hej, Flashback!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så läste jag också förstRubrik: "Nån som provat så frön från cannabis?" (hej, Flashback!)
Ja, jag hann börja fundera på om det var en efterlysning, om ts ville komma i kontakt med en tjusig lång man som hon sett ridandes på varmblod."Lång man på varmblodiga hästar". Ja, den rubriken är ju som UPPLAGD för att läsas fel helt enkelt.....
Det går att missförstå flera gånger om dagen."Lång man på varmblodiga hästar". Ja, den rubriken är ju som UPPLAGD för att läsas fel helt enkelt.....
Tänkte inte på att det skulle kunna läsas på annat sätt än mycket tagel på hästarna"Lång man på varmblodiga hästar". Ja, den rubriken är ju som UPPLAGD för att läsas fel helt enkelt.....
Jag läste körupplevelse som i att sjunga Tänkte att nån tappat rösten eller nåtBesvikelsen när man läser trådrubriken "Värsta könsupplevelsen" och upptäcker att den handlar om bilkörning!
Jag med!!!Besvikelsen när man läser trådrubriken "Värsta könsupplevelsen" och upptäcker att den handlar om bilkörning!