Stor diss! Orginalet är mycket godare. Smakar nästan lite salt istället för surt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har du hittat denna? Googlar men hittar den inteVisa bifogad fil 154134
HISS!!
Hiss, hiss, hiss! Den är helt MAGISK! Så otroligt god och beroendeframkallande, och jag hade kunnat renslicka hela burken.
Var har du hittat denna? Googlar men hittar den inte
Wisby Ost AB, men tänker att man bör kunna fråga Dell’ Artista efter återförsäljare nära digVar har du hittat denna? Googlar men hittar den inte
Jag tyckte dom var goda, surare än originalet. Men min favorit är den som heter Peach MelbaVisa bifogad fil 154168
Stor diss! Orginalet är mycket godare. Smakar nästan lite salt istället för surt...
Gridellis pistagekräm är dock magisk!Såg nu att det var ett annat märke – tankspridd much? Ber om ursäkt.
Jo.. Ultra fiesta mango va den absolut godaste! Har man tur kan man fortfarande hitta den på ÖoB ibland, men den har utgått ur sortimentet.. :/Visa bifogad fil 154093
Hiss
Sämre än Mango loco (men inget är bättre än Mango loco) men helt okej! Smakar mest "monster" men det finns ändå en tydlig ton av passionsfrukt och en hint av typ.. guava tror jag. Lite mer tryck i passionsfrukten så hade den varit godare.
Jag provade Mango fiesta när den fanns och gillade inte. Jag antar att allas smaklökar fungerar olika helt enkelt Jag förstår mig aldrig på de som säger att sådant med socker är för sött eller sliskigt eller liknande när de samtidigt dricker light-varianten. Mitt största problem med de flesta produkter med sötningsmedel är att de blir alldeles för kemiskt söta, tycker inte riktigt socker ens kan komma i närheten.Jo.. Ultra fiesta mango va den absolut godaste! Har man tur kan man fortfarande hitta den på ÖoB ibland, men den har utgått ur sortimentet.. :/
Mango loco är alldeles för sötslibbig..
Visa bifogad fil 154255
HISS! Mycket godare än jag förväntade. Kan kanske påverkat lite att jag värmde i airfryern? Men jättegod oreganokrydda!
Så god! Älskar det mesta med kaffesmak.Den får en hiss, jättegod!
Visa bifogad fil 154077
Icas nya proteinbars är jättegoda! Både mudcake och salted caramel är mjuka och fluffiga och inget strävt sötningsmedel Tycker de är i klass med Barebells. Nya recepten får en hiss.
Så god! Älskar det mesta med kaffesmak.
Håller med. Det bästa är att barnet inte gillar kaffe.Den får en hiss, jättegod!
Visa bifogad fil 154077