Hiss och diss del 5

1000010905.jpg

Stor diss! Orginalet är mycket godare. Smakar nästan lite salt istället för surt...
 
Visa bifogad fil 154093

Hiss

Sämre än Mango loco (men inget är bättre än Mango loco) men helt okej! Smakar mest "monster" men det finns ändå en tydlig ton av passionsfrukt och en hint av typ.. guava tror jag. Lite mer tryck i passionsfrukten så hade den varit godare.
Jo.. Ultra fiesta mango va den absolut godaste! Har man tur kan man fortfarande hitta den på ÖoB ibland, men den har utgått ur sortimentet.. :/
Mango loco är alldeles för sötslibbig..
 
Jo.. Ultra fiesta mango va den absolut godaste! Har man tur kan man fortfarande hitta den på ÖoB ibland, men den har utgått ur sortimentet.. :/
Mango loco är alldeles för sötslibbig..
Jag provade Mango fiesta när den fanns och gillade inte. Jag antar att allas smaklökar fungerar olika helt enkelt :) Jag förstår mig aldrig på de som säger att sådant med socker är för sött eller sliskigt eller liknande när de samtidigt dricker light-varianten. Mitt största problem med de flesta produkter med sötningsmedel är att de blir alldeles för kemiskt söta, tycker inte riktigt socker ens kan komma i närheten.

Vissa smaker verkar ju liksom dölja sötningsmedlet, typ cola eller smaken av "energidryck". Men den senare maskerar ju även smaken av alkohol väldigt bra så det är nog inte så konstigt egentligen :)
 
  • Gilla
Reactions: WS6
Skärmklipp2.PNG


Diss!

Doftfri är den.. typ? Snabb är den verkligen inte. Det den blå burken tar bort på ett par sekunder får man gnugga bra länge i denna för att det ska försvinna.

Dessutom står det på burken att den ska vara fri från olja men man blir alldeles flottig och kladdig av något som i alla fall känns väldigt oljigt. Undvik, köp den blåa istället.
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 085
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 889
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 709
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp